צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

01:37

seperator

 

כיום ניתן לומר שהטיפול בבוטוקס הוא הטיפול השכיח ביותר ברפואת טיפולי אסתטיקה במערב בכלל ובפרט בישראל. הבוטוקס נמצא כחומר הפועל על קמטי הבעה (קמטים שנתהוו עם השנים כאילו הוטבעו עקב הבעות פנים שכיחות). הבוטוקס גורם לשריר המטופל להרפיה (הוא מבטל את פעולת הפקודה להפעלת השרירים בפנים, ועל ידי כך מנטרל את הקמטים, וכך יכול להחליף את השיטה למילוי קמטים או מתיחת פנים.הטיפול בבוטוקס מתבצע על ידי הזרקה בלבד, כשהאדם היחיד שהוסמך לטפל בחומר הזה הוא רופא בלבד. 

תהליך הטיפול בבוטוקס
פעולת הזרקת הבוטוקס תקפה למשך 4-6 חודשים, ולאחריהם יש לקבוע תור נוסף. עם הזמן ההזרקות הולכות והופכות לפחות תדירות, ויש פחות החדרת חומרים בעור. לפני הטיפול, רצוי לאלחש את המקום במשחה מיוחדת, ומשך זמן ההזרקה הוא מספר דקות, כשהרופא מזריק בכל פעם כמויות קטנות מאוד של חומר. אין צורך לשריין זמן החלמה מהטיפול - ניתן לחזור לפעילות רגילה מיד לאחר מכן (אבל לא לעשות ספורט כ- 48 שעות לאחר מכן). 

תוצאות הטיפול בבוטוקס
התוצאות ניכרות לאחר 3-4 ימים והשפעת הבוטוקס פעילה עד כשבועיים, לכן רצוי להגיע לרופא לביקורת לאחר שבועיים, ובמידת הצורך- לחזור על הטיפול שוב. היות והעור "מתרגל" לטיפול מפעם לפעם, הצורך להגיע לרופא הולך וקטן. לטיפול עלולות להיות תופעות לוואי כמו זיהום, סחרחורות, כאבי ראש ודקירות, אדמומיות ושטפי דם קטנים. 

מתי אסור לעשות טיפול בוטוקס?
רצוי לספר לרופא על מצבים רפואיים שעלולים להסב נזק לטיפול ולמטופל- באם ישנה מחלה מסוימת שקשורה למערכת העצבים, בתקופת ההנקה, באם ישנו תכנון להכנס להיריון בזמן שלאחר ההזרקה, אם ישנה נטילת תרופת קבועה כל שהיא - אנטיביוטיות, קרדיולוגיות ומחלות אחרות, או עוד תרופות מכל סוג שהוא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל