צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/02/2020

|

17:41

seperator
רבים חושקים בשיניים לבנות ויפות הנקשרות למראה חיצוני צעיר יותר ומרענן יותר. שיניים לבנות יכולות לתרום באופן משמעותי לביטחון ולדימוי העצמי. הבעיה היא שעם השנים השיניים נחשקות וכתוצאה מהכתמת השיניים באוכל, הרגלי היגיינה לקויים, חשיפה לכימיקלים וזיהום אוויר או גנטיקה בעייתית, השיניים מצהיבות וקשה יותר להשיב להן את הגוון הלבן המבוקש. 

 

החדשות הטובות שבשוק רפואת הדנטאלית הקוסמטית והאסתטית קיימות מגוון שיטות להלבנת שיניים, אבל חשוב מאוד להכיר כל צורת טיפול ולהבין מהם החסרונות של כל שיטה ומה יש לבדוק בנוגע לכל אחת מהדרכים על מנת לבחור בדרך הנבונה ביותר.

 

משחות שיניים להלבנה

 

בשוק קיימות מבחר משחות שיניים להלבנה המתאימות לצחצוח השיניים על מנת להלבין את השן. משחות אלה עובדות באמצעות חלקיקים שנועדו להסרת הכתמים וחלקן גם יוצרות שכבת הגנה למניעת כתמים חדשים. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלרוב משחות שיניים אלה מסירות כתמים על שטח השן, כלומר ההלבנה היא חיצונית ולא מגיעה לעומק הדנטין ולרוב אינה אפקטיבית בכל הנוגע להצהבה חמורה. יכול לסייע בהסרת כתמים של קפה, תה ויין אבל לרוב אם תמשיכו לשתות משקאות אלה או לעשן, ייווצרו כתמים חדשים ותהיו תלויים בהלבנה כל פעם מחדש. 

 

הלבנת שיניים בלייזר

 

הלבנת שיניים בלייזר הפכה לשיטה פופולארית בתחום, כיוון שבערך תוך שעה ניתן להבחין בתוצאות והיא לא מסבה אי נוחות למטופל. כמובן שבמקרה זה חשוב לבחור רופא שיניים שיידע את הריכוז המדויק של הג'ל להבטחת תוצאה טובה. החסרונות בשיטה זו הן מעל הכל העלות הגבוהה של הטיפול, שנחשב לטיפול יקר יחסית וכן רגישות, כשיש מטופלים שרגישים לחומר ההלבנה בו משתמשים בלייזר. קרן הלייזר מופנית כמובן לשיניים ומעצים את כוח ההלבנה של הג'ל וכאן יכול להיות שהרגישות תהיה גבוהה יותר משיטות הלבנות שונות. בכל מקרה הלבנה זו לא מסבה נזק לשיניים ומדובר בפרוצדורה לא פולשנית ולא כואבת. אם כי יש אנשים שחשים בחוסר נוחות בכך שהשיניים שלהן לבנות בבת אחת וגוררות תשומת לב בעוד בשיטות הלבנה אחרות השיניים משנות את צבען בהדרגתיות. אבל מדובר בתחושה סובייקטיבית המשתנה ממטופל למטופל.

 

הלבנה ביתית בשיטה המקצועית

 

שיטה נוספת היא להשתמש בחומר הלבנה בתוך סד אותו מלבישים על השיניים שאת הסד יוצר רופא שיניים וגם הוא מכוון ובוחר את סוג חומר ההלבנה ואת הריכוז המבוקש ומבצע מעקב ובקרה על ההלבנה. שיטה זו הוכחה כיעילה מאוד. התוצאות משתנות ממטופל למטופל בהתאם לגוון הטבעי של השן, כאשר יש מי שיראו תוצאות תוך מספר ימים ואחרים רק כעבור שבועות וכמובן תלוי גם בהתאם לריכוז החומר. אך יש לקחת בחשבון שלא כולם חשים בנוח עם הרכבת סד. 

 

שיטה זו נוחה יחסית מהבחינה של עלות כספית והיות והרופא מעורב בשיטה, הוא יוכל לבחון מלכתחילה האם אתם מועמדים נכונים לשיטה זו ולהלבנה וגם לבצע מולכם תיאום ציפיות בדבר הצלחת השיטה. הדרך כן יעילה בהסרת כתמים והלבנת עומק השן כולל הדנטין.

 

זכרו שבהלבנת שיניים התוצאות לא קבועות ומשתנות מאחד לאחד. אפשר לבחון כל שיטה ממגוון אספקטים כמו למשל, עלות השיטה, השפעתה על איכות החיים, התוצאה הצפויה ועומק ההלבנה ולכה זמן השיטה מחזיקה. יש לזכור שלסגנון החיים השפעה ישירה על ההצלחה, כיוון שכדי לשמור על לובן השן יש להקפיד על אורח חיים – צחצוח שיניים, שיננית לצורך הסרת אבנית, מניעה או הפחת עישון וכמובן, לחזור על ההלבנה בכל תקופה, כל פעם מחדש. 

 

קורס ניפוח זכוכית

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל
 
 

כל הזכויות שמורות ל Beautic - פורטל האסתטיקה של ישראל. פורטל ביוטיק מאפשר לכם לקבל את כל המידע העדכני הקשור לאסתטיקה רפואית, ניתוחים פלסטיים, הסרות שיער, וטיפולי שיניים בישראל.ביוטיק הפורטל שמרכז עבורכם את מיטב החברות העוסקות במתן שירותים בתחום הרפואה האסתטית וביניהם חברות בתחומי: לאסתטיקה רפואית, ניתוחי פנים,ניתוחי בטן,ניתוחי אגן, הסרת שיער, וטיפולי שיניים . בעזרת פורטל Beautic תוכלו לחפש ולמצוא במהירות ובקלות את כל המידע הרלוונטי לכם בתחום האסתטיקה בישראל, ולקבל תוך דקות הצעות מחיר מכל הגופים הנחשבים ביותר בעולם האסתטיקה בישראל. השאירו פרטים עוד היום ותוכלו להינות מהצעות מחיר אטרקטיביות בכל התחומים.

פורטל האסתטיקה
callus