צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/02/2020

|

16:08

seperator

קמטים - כמה שאנחנו לא אוהבים אותם. בעבר, נהגנו לחשוב שקמטים על גבי הפנים מופיעים בגיל מתקדם, אך כיום – אנחנו יודעים שאורח חיים לא בריא מוביל להופעה של קמטים כבר החל מגיל 30. עבור רוב האנשים, קמטים בפנים גורמים לחוסך ביטחון, לתסכול ולתחושה קשה של זמן שעובר במהירות, גם אם הם צעירים בגילם ובנפשם. 

 

כיצד נוצרים הקמטים בפנינו?

 

קמטים הם תוצאה של תהליכים טבעיים המתרחשים בגוף כשאנחנו מתבגרים – רמות האלסטין והקולגן יורדות, והעור הופך רפוי יותר. מצד שני, בפנים שלנו ישנם שרירים רבים, ולא מעט סיטואציות בחיי היום-יום שלנו גורמים לאותם השרירים להתעייף, ולקמטים לצוץ החוצה. 

 

איך למנוע מהקמטים בפנים להופיע?

 

מי שדואג לעור הפנים שלו, משתמש במגוון של תכשירים למניעת קמטים בפנים ונוקט פעולות בשלב שהקמטים עוד מטושטשים ושטחיים – אוהב לקום כל בוקר ולהסתכל על עצמו במראה. איך עושים את זה נכון? לפניכם הטיפים שיחזירו לפנים שלכם את הסימטריות והרעננות:

 

וותרו על העצבים – בזמן כעס, שרירי הפנים שלנו מתכווצים ונרפים. בטווח הארוך, אותם כיווצים מעל העיניים יהפכו לקמטים קבועים.

אל תעשו דיאטות קיצוניות – זה לא סוד שבזמן "דיאטת כאסח" הגוף מאבד ויטמינים חיוניים. אחת הפגיעות הידועות כשחוסכים מהגוף מזון, היא בעור.

פרגנו לעצמכם בטיפול פנים – טיפול פנים ביתי או אצל קוסמטיקאית מקצועית, יטיב עם עור הפנים שלכם. תכשירים לקמטים בפנים נחשבים ליעילים מאוד, ומזינים את עורכם בחומרים טובים.

מרחו קרם פנים – קרים פנים בבוקר ובלילה הוא תכשיר מעולה כדי לשמור על האיזון של העור שלכם. הקפידו למרוח קרם שמותאם לסוג העור שלכם – יבש, מעורב או שמן.

אכלו תזונה בריאה ומגוונת – לאוכל שאתם אוכלים יש השפעה רבה על בריאות העור שלכם. מזונות כמו דגים, ירקות וקטניות נחשבים לטובים עבור העור.

בצעו טיפולי פנים נגד קמטים – הידעתם? כשעור הפנים חווה "טראומה" מבוקרת, כמו בטיפולי מזותרפיה, הוא יודע להתחדש באופן טוב יותר, והדם הזורם בעור גורם להתחדשות של חלבונים אשר מחזירים לעור את הגמישות שלו.

אל תצאו לשמש חשופים – השמש ידועה כמסוכנת מאוד לעור. לא רק מחלות ופצעים אלא גם קמטים. יוצאים לשמש בשעות השיא? רק עם קרם הגנה וכובע על הראש.

תפסיקו לעשן – נזקי העישון ידועים לכולם, אך מי ידע שהם גורמים לקמטים? בזמן יניקת הסיגריה, השפתיים מתכווצות. כשפעולה זו חוזרת על עצמה מאות פעמים ביום, הקמטים לא יאחרו להגיע.

שתיה מקשית – בדומה לסעיף הקודם, שתיה מקשית יוצאת פעולה דומה ליניקה של סיגריה. לכן, אם עור הפנים חשוב לכם, וותרו על הקשית.

תנו לעצמכם לפחות 7 שעות שינה – בזמן השינה, מתרחשים בגופנו תהליכי בנייה והתחדשות. אנשים אשר לא נותנים לעצמם מספיק זמן של מנוחה, סובלים ממגוון של תופעות, ואחת מהן היא עור שלא מצליח להתחדש.

 

קמטים בפנים – לפעמים זה עניין של בחירה

 

שמירה על אורח חיים בריא וטיפוח עור הפנים שלנו הן ללא ספק הדרך היעילה ביותר להרחיק מהעור שלנו את הקמטים. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל