צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/01/2020

|

00:27

seperator

זה לא חדש, עניין של התקרחות מייצר בעיה ודימוי עצמי ירוד אצל לא מעט נשים וגברים כאחד. אם פעם היה נהוג כי זה קורה רק לגברים, הרי שכיום, הדברים הם אחרים לגמרי. כן, גם נשים סובלות מהתקרחות וזה אף קשה יותר בפרט כשזה קורה בשלבים המוקדמים של החיים. אם כן, שיער בהחלט מהווה משהו משמעותי עבור כל אחד, לא משנה מאיזו תרבות הגיע וכשהוא נפגם או כמותו יורדת, הרבה דברים משתנים ונפגעים כאחד. אז איך אתם משיבים את הביטחון העצמי למקומו הראוי? בדיוק כאן, נכנס לתמונה הליך של טיפולי השתלת שיער. 

 

השתלת שיער – הכול תלוי איפה אתם בוחרים לעשות 

 

כפי שהבנתם, התופעה הזו של ההתקרחות זה עניין אחד, מאידך, אם תבחרו לקחת את הפתרונות שיש היום בשוק הפתוח, וודאי שלא יידרש מכם להתמודד עם זה יותר. לצד כל מיני מחשבות או תהיות,  השתלת שיער וההליך שלה מבוצעים בהסתמך על שיער טבעי לכל דבר – כך שהנה לכם פתרון מושלם שלא רק מרגיש טבעי אלא גם נראה טבעי. כמו בכל ניתוח השתלה אחר, גם כאן, יש תורם שמספק זקיקים ממקום אחד "פורה ועשיר יותר בשיער" למקום אחר, המקום בו אין צמיחה חוזרת של שיער. מנצחים את הגנטיקה? יש אומרים שכן, הרי עם הצלחות לא צריך להתווכח. אם כן, השימוש בשתלים הטבעיים ממעיטים בין היתר את הדחייה של השתלים וכך מבטיחים תהליך שלרוב מסתיים בהצלחה. 

 

לא כדאי לנסות שיטות אחרות?

 

שלא כמו השתלת שיער, שיטות כמו כדורים או טיפולים לנשירת שיער, לא ממש פותרים את הבעיה, הם יכולים למגר אבל בטח שלא לפתור את ההתקרחות הקיימת. בדיוק כאן, נכנס פתרון אמיתי שיודע להצמיח את השיער המחודשת במקומות הנדרשים לשם כך. לצד זה שזה הליך כירורגי, הוא נחשב קל ביותר ואת זאת ניתן לראות על לא מעט מטופלים שכבר סיפרו כי ההכנה הרפואית עצמה לא דרשה יותר מדי. יש פעמים בהם קיים רק צורך לבצע בדיקות מקדימות ואין צורך לבצע אשפוז, מה שהופך את התהליך לקצר יותר ויעיל יחד. בין היתרונות של הטיפול, להלן טיפול שלא מצריך התמודדות עם כאבי יתר ובו זמנית, לא מצריך הרדמה מלאה אלא חומרי אלחוש לצד החלמה מהירה ונכונה ביחס לניתוחים בהרדמה מלאה. 

 

בסיכום דבר, טיפולי השתלת שיער תתאים בהחלט לאנשים שהחלו להנשיר שיער ובפרט אם הסיבה היא גנטית או הורמונלית. לא מאמינים? הדבר הטוב ביותר הוא לבדוק האם אתם מתאימים לתהליך הזה ורק לאחר מכן להשקיע את הזמן, כסף וכל מה שביניהם. כמו כן, חשוב להגיע לייעוץ ובו ייבדקו כמה דברים בהסתמך לגיל, היבט ההתקרחות, האזורים וכן צפיפות השיער. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל