צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2019

|

09:34

seperator

הרמת חזה הינו הליך פלסטי ניתוחי אשר המטרה להשיב את החזה למצבו הקודם ובו זמנית להשיב את הזקיפות והמראה המוצק שעבד עם נזקי הזמן והשנים. זה קורה לאחר לידות, הריונות, הנקות ואפילו הרזייה ובדיוק כאן, הגיע הזמן לתת לעצמך מתנה אחת קטנה – השבת החזה והנראות שלו לקדמותו. טעות נפוצה היא לחשוב כי הרמת חזה הינה הגדלת חזה, כן, לעתים יתווסף לכך שתל וישנה את הגדרת הניתוח, מאידך, יש מקרים בהם נדרש רק להרים את החזה ולא לשלב בין שני ניתוחים שונים לגמרי. ללא קשר, את הניתוח הזה חשוב לבצע אך ורק אצל מנתח מומחה וזאת בכדי שלא להיפגש עם תקלות או תרחישי אימה שכבר מוכרים לרובנו מהתקשורת. אז איך מוצאים מנתח טוב ומה עושים לפני הרמת חזה? הכול אודות ההליך הנפוץ ביותר בארץ ובעולם.

איך בוחרים מנתח לצרכי הרמת חזה

חוסר הידיעה וההפרדה בין ניתוח הרמה/ הקטנה או הגדלת חזה, זו הסיבה העיקרית מדוע יהיה עליכן לפנות למנתח ידוע ובעל שם עם המלצות מוכחות. ביודעכם כי בחרתם מנתח מקצועי, הוא זה שיסביר לכם את ההבדלים וכך ייעץ לכם למה בדיוק אתם זקוקים. הניתוח עצמו נחשב מורכב, מאידך, אם אתם בוחרים מנתח מקצועי, מובטח לכם ניתוח עם כמה שפחות תופעות לוואי וסיכונים שרצוי למנוע מבעוד מועד. התייעצו עם נשים שכבר ביצעו את הניתוח, מעבר להיבט הקוסמטי, שאלו את השאלות הרלוונטיות החל מנראות הצלקות ועד לזמן ההרדמה, תופעות הלוואי, החלמה וכל השאר. מיותר לציין כי תרחישים אלו אינדיבידואליים בין מנותחת אחת לאחרת ולכן, יש לקחת גם את זה בחשבון.

מתי צריך לעשות הרמת חזה?

יש כל מיני מקרים בהם נדרשים לשפץ נראות כזו או אחרת, אבל כאשר מגיע הרגע בו יש צורך לבצע הרמת חזה, מסתמן כי הסיבה העיקרית הינה צניחת השדיים. כך גם איבוד האלסטיות של העור לצד ההתבגרות של הגוף, דיאטה חריפה וכפי שכבר צוין, גם שדיים גדולים וכבדים מדי. אז מה עושים כשהחזה נכנע לגרביטציה והוא לא נראה כתמול שלשום? בדיוק בשלב הזה, חשוב לבחון כמה מנתחי חזה שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר ובכמה שפחות סיכונים מיותרים. עומדים לפני תכנון ילד חדש/היריון או אפילו בתקופת הנקה? אולי כדאי לחכות עם הניתוח עד לסיום התוכניות החדשות שלכם.

כמה זמן נמשך ניתוח חזה?

ניתוח הרמת חזה יכול להימשך שעה וחצי אבל גם שלוש שעות, תלוי במורכבות ההליך וכך גם בצניחת השדיים והסרת עודפי העור. כאשר מדברים על שדיים נפולים במעט, יהיה ניתן לבצע את הניתוח בחיתוך עדין דרך העטרה ובהרדמה מקומית, מאידך, כאשר מדברים על צניחה קשה יותר, ההרדמה הכללית תהפוך בלתי נמנעת ובו זמנית עודפי העור והחתכים יהיו גדולים יותר.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל