צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2019

|

09:27

seperator

מתיחת פנים הוא למעשה ניתוח המייצג כמה וכמה סוגים של ניתוחים אשר המשותף להם קשור בהצערת העור. ניתוחים אלו מביאים את המנותח או המנותחת למצב המתוח ביותר – בתנאי שהוא גם מביא נראות טבעי, כאמור לא מתוח יתר על המידה. באמצעות ניתוח זה ניתן להשיג עור פנים מודגש ובו זמנית בעל הצטלקות קטנה ביותר. שלא כמו לפני עשור ויותר, נכון להיום, ניתן להיתקל בכמה וכמה שיטות של מתיחת פנים שההחלמה והתוצאה הסופית מושלמת ביותר. בכדי להבין על מה מדובר, חשוב לנו לסקור בפניכם כמה וכמה סוגי ניתוחים שבסופם תוכלו לשפר את נראות הפנים לבלתי היכר.

 

איזה סוגי ניתוחי פנים יש בשוק הפתוח?

 

מסגרת הניתוחים הפלסטיים מציגים מתיחת פנים מלאה ומתיחה חלקית (מיני ליפטינג). אלו הם למעשה ניתוחים הראשונים שלרוב מתאימים לנשים ואנשים בגילאי 40 או 50 (תלוי במצב העור, גנטיקה ועוד כמה וכמה משתנים). חתך הגילאים הזה יכול בהחלט להשיג תוצאה טבעית טובה ולצד החלמה קצרה ביותר שאורכה עד שבוע ימים. אנשים שיש להם נפילת עור משמעותית הבאה לידי ביטוי גם בקמטים בפנים והצוואר, יימשך זמן ההחלמה ויהפוך מורכב יותר. בתחילת דבר, חשוב לציין כי כל ניתוח מותאם באופן שונה תוך כדי התחשבות בעור עצמו, בגיל, מצב בריאותי ואפילו עישון שהוא פרמטר "מקלקל" בפני עצמו.

כיצד מתרחש הליך ניתוח מתיחת פנים?

מתיחת פנים זו הרמה ומתיחה של השרירים משני צידי הפנים, כאמור, כל הצדדים הרפויים מקבלים חוזק, מתווסף גם נפח באזורים בהם קיים דלדול או צניחה (עצמות לחיים). לאחר מכן, מוצאים עודפי העור, תופרים וסוגרים את החתכים באמצעות חוטים מיוחדים- חוטים אלה יודעים לשפר את הצלקות ולא להחמירן. כמו כן, חשוב לציין כי כיום, הניתוחים והתפרים משלבים חוטים נמסים כך שאין צורך ולהגיע להוציאם. כמו כן, לא חובשים את המקום ומהיום השני של הניתוח אפשר כבר להתקלח ואף לחפוף את הראש.

איך תעלם הנפיחות אם בכלל?

שלא כמו בעבר, הנפיחות לאחר ניתוחים מהסוג הזה הינה מזערית ביותר, כאמור, התוצאה המתקבלת מעולה, הנפיחות קטנה וכך גם שטפי דם שאפיינו את העבר כמעט ולא קיימים עוד. כמו כן, העצה הכי טובה היא לשלב תרופות נוגדות נפיחות ואפילו תרופות מהוריד במהלך הניתוח עצמו. לצד טכניקה מתאימה ומקצועיות מצד המנתח, אפשר בהחלט למזער נזקים ולהשיג תוצאה מושלמת ביותר. כמו כן, הנפיחות תרד בצורה משמעותית ותוך כמה ימים יהיה ניתן לשוב לסדר יום רגיל. סובלים או סובלות מבעיה של אזורים מקומטים כמו מצח? באמצעות זריקות בוטוקס תוכלו לשפר את הנראות ולתת מענה מושלם גם לאזורים שדורשים שיפוץ קטן. בנוסף, ניתן לשלב בניתוח זה גם הרמת גבות, עפעפיים ואפילו טיפול משלים בעצמות הלחיים לרבות השפתיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל