צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/12/2019

|

09:09

seperator

שיקום הפה- מה זה אומר?

שיקום הפה הוא תהליך של הוצאת כל השיניים והשתלת שיניים חדשות בכל הפה. בזכות תהליך זה תוכלו לקבל שיניים חדשות אשר ישפרו את  מקות חייכם מקצה לקצה: תוכלו לחזור לחייך מבלי להתבייש בשיניים, תוכלו ללעוס כל מה שתרצו מבלי לפחד שאחת השיניים תיפול או שיכאב לכם ולא פחות חשוב, תוכלו לחזור לדבר ברור.

 

איך משקמים את הפה?

 

ישנן מספר שיטות אשר מאפשרות השתלת שיניים בכל הפה, לפניכם שתי שיטות שגם מאפשרות לעשות זאת תוך זמן קצר במיוחד.

השתלה בזאלית: השתלה שבה תוכלו לקבל שיניים חדשות וקבועות תוך שבוע בלבד. ההשתלה נעשית בעזרת שתלים מיוחדים אשר מושתלים ישירות לעצם הלסת, זאת בניגוד להשתלות שיניים אחרות. תהליך ההשתלה עצמו לוקח יום אחד בלבד! בסוף הטיפול האורך כ-7 שעות בהן המטופל מורדם או תחת טשטוש עמוק, תקבלו שיניים זמניות ולאחר כשבוע, תקבלו את החדשות.

השתלת שיניים ALL ON 4/6: שיטה שונה לחלוטין שבה משתילים למטופל ארבעה שתלים בלסת התחתונה וארבעה שתלים בלסת העליונה. על השתלים האלו מולבשות שאר השיניים. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית. בשתי השיטות מדובר על שיקום בזמן קצר במיוחד, במינימום כאבים ומינימום זמן. בשיטה הבזאלית ההרדמה היא מלאה או בטשטוש מלא לעומת הרדמה מקומית בשיטה השנייה, דבר שיש לקחת בחשבון מבחינת כאבים אך גם מבחינת המחיר שכן הרדמה מלאה מייקרת כמובן את התהליך.

 

היכן עוברים את ההשתלה?

 

רק אצל רופאים בעלי ניסיון בהשתלות מהסוג שתבחרו. חשוב לבקש לקבל המלצות של לקוחות קודמים שעברו את הניתוח ולראות שאין ביקורות שליליות בחיפוש שם הרופא או שם המרפאה ברשתות השונות (גוגל, פייסבוק). כדי לדעת איזו השתלת שיניים מתאימה לכם, עברו בדיקה אצל לפחות שני רופאים כדי להיות בטוחים שזה אכן הניתוח המתאים.

 

כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה?

 

לא מעט. מדובר בתהליכים לא פשוטים הכרוכים בהמון עבודה. מדובר בכמה עשרות אלפים אך חשוב לזכור: אחרי ניתוח מוצלח, לא תצטערו על שום שקל שהוצאתם על הטיפול.

טיסות זולות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל