צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/12/2018

|

12:39

seperator

עוד בימי קדם שימשו צמחים לייצור מוצרי קוסמטיקה כגון: פיגמנטים טבעיים, תמציות צמחים להרגעת העור והגנה מפני עקיצות, שמנים אתריים לבישום והפקת ריחות נעימים ועוד. כמו כן, שמשו הצמחים לניקוי והזנת העור ואף לטיפול במחלות עור שונות. לצמחים סגולות רפואיות רבות ותמציות ושמנים המופקים מהם משמשים לייצור קרמים, סבונים ומוצרי שיער שונים. במאמר זה נספר על סגולותיו של שמן המפ לבריאות והזנת העור ויתרונותיו הרבים.

מהו שמן המפ?

 

זהו שמן ירקרק בעל טעם אגוזי המופק מזרעי צמח ההמפ הנקרא קנאביס סאטיבה ושייך למשפחת צמחי הקנאביס, אך אינו מכיל את החומר THC שלו השפעות פסיכו אקטיביות. הוא מופק בכבישה קרה שיתרונה הגדול הוא מניעת חמצון ושמירה על ערכיו התזונתיים. לשמן המפ סגולות בריאותיות רבות, בעיקר בטיפול בעור וזאת הודות לנוכחות גבוהה של ויטמינים A, C ו-E המעניקים לעור לחות והזנה. הוא עשיר גם בחומצות אמינו וידוע כנוגד חמצון.

כיצד הוא מסייע לטיפול בעור ובשיער?

לשמן ההמפ יתרונות רבים התורמים לטיפול ושיקום עורנו ושערנו. להלן מספר דוגמאות:

מסייע לשלוט בייצור השומן בעור

השמן מתאים למרבית סוגי העור ומעניק לחות מבלי לסתום את הנקבוביות. הוא יכול לסייע לאיזון עור שומני, להחדיר מים לתוכו ולהסדיר את תהליך הפקת השומנים. גם עור יבש יכול להגיע למצב של הפרשת יתר של שומן וזאת על מנת לפצות על היובש וכך ליצור אקנה. שימוש בו יסייע לאיזון העור היבש ובכך ימנע את הפרשת השומן והופעת האקנה.

אנטי דלקתי ומטפל בבעיות עור

הוא מכיל חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6 אשר ידועות כאנטי דלקתיות מדרגה ראשונה ומסייעות לחידוש וצמיחת תאי העור. תהליך זה יכול לסייע להרגעת דלקות וגירויים כגון: אקנה ופסוריאזיס ואף אטופיק דרמטיטיס תוך שמירה על העור לח ומוזן.

מאט תהליכי הזדקנות של העור

מרכיב נוסף הקיים בשמן הוא חומצה לינולאית שהיא חומצת שומן בלתי רוויה אשר אינה מיוצרת בגופנו אך ממלאת תפקיד משמעותי בבריאות העור ומניעת תהליכי הזדקנות ולכן הוא מסייע להפחתת קמטים ומונע סימני הזדקנות העור.

מעניק לחות והזנה לעור

כפי שנאמר, שמן המפ העשיר בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6 מגמיש ומעשיר את העור בלחות ואף מסייע לשמור על הלחות הקיימת בו לאורך זמן. מחזק שיער ומעודד צמיחה מריחת השמן על שיער לח לאחר חפיפה מגמישה, מזינה ומחזקת אותו ואף מעודדת צמיחה מחודשת.

שימוש בשמן המפ

ישנן מספר שיטות לשימוש בשמן על מנת להנות מסגולותיו הרבים:

מריחה ישירה תסייע להקלה במצבים של גירויים, סדקי יובש ובעיות עור. • ניתן לשלב את השמן עם שמנים אתריים הידועים כאנטי דלקתיים כמו: לבנדר, רוזמרין וקמומיל. • מספר רב של תכשירי קוסמטיקה וטיפוח משלבים אותו בתוכם וניתן להשתמש בהם דרך קבע על מנת להנות מיתרונותיו הרבים. דוגמאות למוצרים אלה הם: סבונים טבעיים, קרמים, שמני גוף ועוד. 

טיסות זולות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל