צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/10/2013

|

18:31

seperator

 

הישבן הברזילאי הוא מותג ידוע שנשים רבות מתקנאות בו ולא בכדי. מצד אחד הוא מורם ושובב, מצד שני מחוטב.. לכן לא פלא שנשים רבות היו רוצות לרכוש לעצמן ישבן כזה ובכל מחיר (תרתי משמע).


אז מה עושים?

 נכון, לא כולנו נולדנו עם ישבן ברזילאי ולעיתים שילוב טוב של תזונה וספורט, בהחלט יכולים להספיק כדי להביא ליצירת המראה הרצוי. אך לפעמים, בעיקר כאשר מתקיימת ירידה גדולה במשקל, או כאשר מזדקנים, טונוס הישבן שמחזיק אותו למעלה קצת נהיה רופף וכתוצאה אנו מקבלים חלק אחורי הרבה פחות מושך וסקסי מבעבר. אז מה עושים? ניתוח להרמת ישבן. 

המראה המושלם לישבן

המראה המושלם לישבן


מהו ניתוח הרמת ישבן?

ניתוח הרמת ישבן הוא ראשית כל ניתוח קוסמטי טהור המחייב חדירה כירורגית לגוף באמצעות חיתוך ותפירה בסיומו. במהלך ניתוח זה ראשית כל מותחים מחדש ומטפלים בטונוס השריר של הישבן. בנוסף מבצעים מתיחה של העור גם של אזור הישבן וגם של אזור הירכיים ואם יש צורך גם ממלאים אותו בחומרי מילוי טבעיים שונים להשגת מראה מלא יותר וגדול. אגב, לא חייבים לבצע רק הרמת ישבן אלא ניתן גם לבצע הקטנה שלו באמצעות שאיבת שומן.


לא תחליף לטיפול בתופעה של השמנת יתר

חשוב לדעת שניתוח קוסמטי דוגמת הרמת ישבן או הגדלתו הם לא תחליף לטיפול בהשמנת יתר. שמירת תוצאות הניתוח היא אינה אוטומטית ותלויה בשמירה על אורח חיים בריא מבחינת מזון ופעילות גופנית. הניתוח אגב, גם אינו מיועד למי שמעשנים משום שהעישון עלול לפגוע משמעותית בהליך הריפוי מן הניתוח. בנוסף, אם סובלים מבעיות בריאותיות אחרות, יתכן כי הרופא יפסול את המועמדות שלכם לניתוח בשל חשש לסיבוכים אפשריים.


החלמה מן הניתוח

כמו כל ניתוח שיש בו פלישה לרקמות הגוף השונות, יתכן במהלך הימים הראשונים לריפוי הופעת שטפי דם במקום, כאבים, צלקות וכן נפיחות. אלו עוברים לרוב כעבור שבועיים או שלושה. יתכן גם כי תתקשי לשבת באופן מלא לאחר הניתוח וגם זה כמובן תופעת לוואי שהיא חולפת כעבור זמן מסויים. 

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל