צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

17/09/2013

|

13:46

seperator

הרבה נשים שרוצות לעשות עיבוי שפתיים באמצעות ניתוח פלסטי, לרוב חוששות מהשינוי בפנים וגם תוהות האם הגיל הוא מתאים, ומה יקרה בהמשך. כיום, באמצעות ניתוח פשוט, כל אישה יכולה להתגאות בשפתיים חושניות, שובבות ומלאות. עם הגיל, השפתיים הופכות למשהו צר מאוד, שלעיתים נראה כמו פס על הפנים. נשים רבות מעידות שהשפתיים המלאות שהיו להן בילדותן נעלמו עם השנים, מה שגורם להן להרגיש פחות נשיות. השפתיים זהו חלק חשוב בפנים, שמאוד משפיע על המראה החיצוני ועל ההרגשה הפנימית. ישנם מספר פתרונות שמוצעים בכדי להתגבר על בעיה זו.


לא רק ניתוחים

הדבר הראשון שעולה לראש הוא ניתוח למילוי שפתיים. אך יש מספר אופציות אחרות כמו סוגים שונים של איפור ושפתונים כאלה ואחרים אשר מרחיבים מעם את השפתיים ונותנים תחושה טובה וחושנית. למרות זאת, בדרך כלל השפתון לא נותן את התחושה האמיתית של שפתיים מלאות, אבל ללא ספק מצליח בגזרת המראה החיצוני.


להרגיש חושנית

אם ברצונך להרגיש את התחושה האמיתית של שפתיים חושניות ומלאות, ישנם מספר עזרים שניתנים, כמו חומר מילוי אשר אותו מזריקים לשפתיים באמצעות טיפול מיוחד. החומר מגדיל את הנפח ונותן לשפתיים מראה מלא. החומר הוא חומר נעים למגע והתחושה שלו רכה מאוד.

על מראה השפתיים לא מתפשרים

על מראה השפתיים לא מתפשרים


ניתוח פלסטי?

המנתחים הפלסטיים לא ממליצים על ניתוח לעיבוי שפתיים, מפני שהתהליך הוא מאוד עדין וצריך להיות ברמת דיוק מקסימלית, מפני ששטח הפנים של השפתיים הוא מאוד קטן. המנתחים יודעים שבכדי ליצור שפתיים מלאות ומאוזנות, צריך הרבה דיוק ועבודה קשה.


כל גיל מתאים

נשים בכל גיל יכולות להגיע ולקבל טיפול למילוי שפתיים, הליך העיבוי לא נחשב להליך יקר וחומרי המילוי נעלבים לאחר תקופת זמן, וצריך לחזור על ההליך לעיתים פעמיים או יותר בכדי לשמור על האפקט לאורך זמן.

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל