צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

15:18

seperator

 

הרבה מאוד נשים סובלות מצלוליטיס כאשר צלוליטיס אינו עושה אבחנה בין נשים שמנות לנשים רזות. כן, בניגוד לדעה הרווחת לפיה רק נשים הסובלות מעודף משקל סובלות גם מצלוליטיס, ישנם גם נשים רזות מאוד הסובלות ממנו גם כן. צלוליטיס לא נגרם כתוצאה מעודף משקל, ומה שהרבה אנשים לא יודעים הוא, שדיאטה לא פותרת בעיות צלוליטיס, אלא רק מחריפה ומבליטה אותן. הצלוליטיס ממקום בשכבת העור התחתונה, ויש רק טיפולים מיוחדים ומסוימים שיכולים לעזור להעלים אותו.

 

כיצד מטפלים בצלוליטיס?

ובכן, ישנם כל מיני סוגים של תהליכים רפואיים וקוסמטיים באמצעותם ניתן להסיר צלוליטיס. ישנם אפילו כאלה שכוללים ניתוחים פלסטיים, משום שיש נשים שיעשו הכול בשביל להיפתר מהצלוליטיס. הבשורות הטובות הן שתזונה מאוזנת ותפריט שמותאם לצרכינו האישיים יכול לסייע רבות בהעלמת צלוליטיס. למשל, מזונות העשירים בפירות וירקות, דגנים וויטמינים מפחיתים צלוליטיס בצורה משמעותית. 

 

מכשירים להורדת הצלוליטיס

בנוסף לדיאטה ולתזונה נכונה, ישנם גם מכשירים רפואיים שיכולים לעזור בהסרת הצלוליטיס האיום. ההצלחה של הטיפול תלויה במידה רבה במיומנותו של המטפל כשם שהצלחה של ניתוח אף, תלויה בניסיונו של הרופא המנתח. לא כל המכשירים מתאימים לכל מטופלת ולכן מומלץ להיוועץ עם מטפל מומחה לפני הטיפול בכדי לא לגרום נזקים מיותרים לעור. ישנם דרכים הכוללות טיפולים פולשניים, ישנם סוגים של עיסויים שעוזרים להעלים ולפזר אותו.

 

השיטה הטובה ביותר להסרת צלוליטיס

כאמור השיטה המוכחת והטובה ביותר להורדת צלוליטיס היא שילוב של כל הגורמים יחד במידה הנאותה. כלומר, גם שילוב של תזונה נכונה ובריאה הכוללת פירות ירקות וויטמינים, גם שימוש במכשירים ובעיסויים המתאימים גופך לאחר התייעצות עם רופא, וגם שילוב של פעילות גופנית ספורטיבית באופן קבוע, שעוזרת להמריץ את מחזור הדם, ועוזרת לחדש תאי עור מתים, תוביל להסרת הצלוליטיס.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל