צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/08/2013

|

11:35

seperator

הסיבות להשמנה ולגדילת היקפי הגוף שונות ומגוונות, ולעתים קשה לטפל בהן או בנסיבות להשמנה, והבחירה היא בניתוח פלסטי או בטיפול שמערב אסתטיקה רפואית.

השומן אינו רצוי במרבית המקרים, אולם הוא נמצא שם ממילא בגוף, ואינו בוחל בין נשים, גברים או ילדים. השומן נתפש כמזיק לבריאות, ומעבר לכך, יש בו כדי להוסיף משקל והתנהלות כבדה של הגוף ולשנות את מצב הרוח – כל עוד הדימוי העצמי נפגע מכך. לאחר התנסות בטיפולי הרזיה שונים הכוללים דיאטות ממושכות והימנעות מסוגי מרכיבי מזון שונים, עלול להתגלע ייאוש מסוים על חוסר ההצלחה בתהליך, ומתוך כך – פונים לעולם האסתטיקה הרפואית על פתרונותיה השונים. חשוב לדעת, שתוצאתו של כל תהליך מן הסוג הזה היא זמנית ויש לשמור עליה.


טיפול ישיר בתאי השומן

יש שיטות שונות לטיפול בשומן – שינוי בתזונה משולב בספורט ובתרגילי חיטוב, טיפול באמצעות גלי רדיו ושיטות דומות – וניתן לפנות גם לתחום האסתטיקה הרפואית. תאי השומן אמנם מצטיינים בשמירה על איזון בגוף, ומצד שני – יש בעודף שלהם כדי לגרום גם לנזק בריאותי. ניתן לשנות את מצב תאי השומן בגוף, אולם לעתים הנזק שאלו יגרמו בנוכחותם – עלול להיות בלתי הפיך. מתוך כך, הרפואה הפלסטית מטפלת באופן ישיר בתאי השומן ומציעה גם פתרונות אחרים. 


טבעת להצרת קיבה

הטבעת להצרת קיבה היא פולשנית, ונשארת בגוף. כיס הקיבה שהטבעת יוצרת מאפשר שליטה על כמויות האוכל שנכנסות לקיבה, אולם אין שליטה על סוג האנרגיה שיוכנס לגוף ועל ההרכב הקלורי. לעתים מצבי רעב עלולים לגרום צורך במשקה אנרגטי שמשמין אף יותר. מאידך – מדובר על מתקן שיעילותו מוכחת ודורשת גם הקשבה לתפריט התזונתי.

מצמצמים היקפים לשיפור המראה והבריאות

מצמצמים היקפים לשיפור המראה והבריאות


הליך שאיבת שומן

ניתן להזריק לגוף חומר ממסי את השומן בתאי השומן בגוף, ולאחר מכן – לשאוב את השומן הזה באמצעות מכונה מיוחדת. תהליך זה שמכונה גם ליפו סקציה שואב ממרכזי שומן גדולים בגוף וגם קטנים, לפי חישוב של הרופא המנתח – על פי תקנים והמלצות. 

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל