צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/08/2013

|

16:46

seperator

ישנם טיפולים קוסמטיים רבים לתחום קמטי העור והפנים. חלק גדול מן הטיפולים מתבצע כבר במחצית השניה של גילאי שלושים ואילך. הסיבה הטבעית והרשמית היא הזדקנות העור והידלדלותו בסיבי הקולגן האלסטיים, ששומרים על גמישותו. העור מאבד מן השומן שגורם לו לשמור על נפח ועל חוזק, והתמיכה שהייתה לו לאורך השנים הולכת לאיבוד. העור הופך להיות רפוי והקמטים מתחילים להיראות בלחיים ובצידי האף – וישנו ריכוז לרוב גם באזורי ההבעה. 


לטפל בקמטים ללא הזרקה

ישנה אפשרות לטפל בקמטים שטחיים – קמטי הבעה למיניהם באמצעות פילינג לסוגיו השונים – מפילינג שטחי ועד לפילינג העמוק, הכימי, אותו עורכים בקליניקות לאסתטיקה רפואית בלבד. באופן זה, מחדשים את תאי העור ומאפשרים לו להתעצב מחדש באמצעות חומרי המילוי הטבעיים של הגוף. 

טיפול מתקדם למתיחת הפנים

טיפול מתקדם למתיחת הפנים


להזריק בוטוקס

ישנה אפשרות לנטרל את תאי השריר של הפנים שיוצרים קמטים, ולאחר מכן למלא את השקע בחומר מילוי – סיליקון או חומצה היאלורינית, קולגן ואלסטין למשל. אלו טיפולים שאורכים זמן מועט ואינם מצריכים זמן מנוחה והתאוששות בדרך כלל. בנוסף, ניתן לפנות לשיטת ייצור קולגן גם באמצעות יצירת זרמים חשמליים במתח נמוך – אולם אין הוכחות תקפות עדיין בתחום טיפול זה. 


"מכשיר גיהוץ"

ישנו מכשיר שנועד כדי "לגהץ" את עור הפנים – ולטפל במרחבי עור גדולים יחסית. מכשיר זה משמש גם לשימוש ביתי, אולם מכשירים מסוג זה פחות מומלצים- בעיקר משום שאין פיקוח על אופן הטיפול שבו.


ניתוחים פלסטיים

אפ כל אלו אינם מספקים ונדרשת התערבות כירורגית לדעתו של הרופא המומחה, ניתן לשלב ניתוח למתיחת פנים או אחד ואפילו שילוב של מספר ניתוחים שונים שמחיים את מראה הפנים מחדש. מדובר בפיתרון שננקט גם כאשר מדובר על קמטים שטחיים או בין אם אלו קמטים עמוקים, ובמרבית המקרים, כשלא ניתן לטפל בעור באמצעים אחרים. 

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל