צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/07/2013

|

15:44

seperator

כל אזור בגוף כמעט יכול להיות מטופל על ידי שאיבת שומן – כשהשאיבה נועדה בעיקר כדי לפתור בעיות של עודף משקל במקומות בהן קשה יותר לסלק אותו. שומן יכול להצטבר תחת משטחי עור נרחבים כמו למשל בטן, זרועות או ירכיים וגם במקומות מצומצמים ומוגבלים יותר, כגון צוואר ופנים. הרופא שיבצע את ההליך יחליט כמה שומן יש להמיס ולשאוב, ובאיזו שיטה. 


שאיבת שומן אינה תחליף לדיאטה

אין להוציא מן החשבון את שאר ההליכים שיש לנקוט בהם כדי לשמור על ההישג במשקל הגוף ועל מראהו – כלומר יש לשמור על תזונה נכונה וגם על כושר ככל שניתן. פיתרון כמו שאיבת שומן יכול להתאים למי שמעוניין בשאיבה של כמויות קטנות ובקלות יחסית – ישנה מגבלה באשר לכמות השומן שאותה יש לשאוב, על מנת שלא להוציא את הגוף מאיזון. 

לא מתפשרים יותר על המראה- שאיבת שומן לתוצאות מקסימליות

לא מתפשרים יותר על המראה- שאיבת שומן לתוצאות מקסימליות


נפחים בשאיבות שומן

נפחי השומן המוצאים מן הגוף יכולים להיות עד ל- 3 ליטר – אלו השאיבות שנחשבות למוצלחות ביותר, כלומר – רצוי שהשאיבה תתבצע באזור בעייתי אחד בגוף או שניים. בעלי משקל גבוה יבצעו שאיבה שבין 5-6 ליטרים שומן מגופם, שומן שנמצא בדרך כלל בזרועות, בישבן או בירכיים. לעתים במקומות אלו ניתן להסיר את השומן גם בפעם אחת. 


הסרת שומן מסנטר כפול

לא חייבים להיות בעלי משקל עודף רב כדי להשתמש בטיפולי אסתטיקה כמו שאיבת שומן מן הסנטר. בעלי סנטר כפול ממיסים את השומן שבאזור, שואבים אותו ואם ישנו צורך לאחר מכן, מותחים את העור שנותר מן השאיבה על מנת לייצר מראה אסתטי ומוגמר. ניתן לשאוב את השומן גם מאיזורים כמו זרועות אחוריות, עורף, ירכיים, קפלי השומן בסביבת המותניים ובשלל מקומות אחרים בהם הגוף כבר התייאש מלטפל בשומן שבו. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל