צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/07/2013

|

15:39

seperator

ריסים ארוכים ועבים הם גורם משיכה לא קטן אצל נשים או אצל גברים, ובדומה לאיברים נוספים בגוף, יכולים להיות מטופלים גם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת באסתטיקה רפואית – וכל זאת במקום להשקיע בכל יום ולטפח באמצעות מסקרות ותכשירים קוסמטיים שנועדו כדי לעבות את הריסים ואפילו כדי להאריך אותם. כיום ניתן לשתול ישירות את הריסים המיועדים, במקום שבו נפגעו או לאורך כל העפעף. 


עבור מי מיועד הטיפול?

השתלת ריסים מיועדת עבור מי שסובל ממומים מולדים בעין, מכוויות, עבר תהליכי כימותרפיה שבגינם שיער כל הגוף נפגע, סובל ממום מולד בעין ומכל סיבה אחרת. ניתוחים אלו בדרך כלל נעשים אצל מטופלים במבקשים שינוי קוסמטי. 


איך עורכים ניתוח להשתלת ריסים

ניתוח מסוג השתלת ריסים נערך באמצעות הרדמה מקומית. הרופא המנתח יחתוך חתך קטן בעור הקרקפת מאחור, ובו יצטרך לכ- 30-40 זקיקי שיער שלאחר מכן יתפרו לעפעפיים. מסיבה זו שמדובר בזקיקי שיער מעור הקרקפת, השיער הטבעי ימשיך לגדול ויצטרך גם לתספורת מדי פעם. 


מחירי השתלות ריסים

למרות שמדובר על שטח טיפול קטן יחסית, עדיין מדובר בניתוחים פלסטיים לכל עניין, והמחיר – בהתאם. יש לוודא שמדובר ברופא מנתח בעל המלצות בתחום ושהסביר אודות הסיכונים בניתוח, אופן התכוננות, זמן החלמה ואופן הניתוח. המחירים – גם בהתאם לותק של הרופא בתחום.

הריסים משפיעים על מראה הפנים כולו

הריסים משפיעים על מראה הפנים כולו


תופעות לוואי לניתוח זה

כבכל ניתוח, ישנו חשש גם לתופעות לוואי שבעקבותיו. שיער הריסים ממשיך לצמוח, עלולה להווצר נפיחות בעין – בייחוד באזור העפעפיים – אולם זוהי נפיחות שעוברת מעצמה, ויכולים לעבור גם מספר ימים עד שאזור העין ישתקם.  


אופן ההחלמה

חשוב לקחת בחשבון שלא ניתן יהיה לנהוג לאחר הניתוח. משום שהמקום נותר נפוח ורגיש, רצוי שלא להתאפר לאורך מספר ימים לאחר מכן. לאחר שהתפרים יספגו בעור – בערך כחודש לאחר הניתוח, ניתן לחזור למראה קבוע ואסתטי.

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל