צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/07/2013

|

12:03

seperator

כיוון שנושא אזניים נושא שמשפיע גם במישור הרגשי, הרי ששינוי והצמדתן עשוי להוביל להקלה גם במישור האישי – חברתי. אזניים בולטות יכולות להיות תולדה של מבנה גוף וגנטיקה, או מסיבות אחרות – אולם הטיפול בכך אינו שונה ממקרה למקרה; רצוי להגיע לגיל שבו האוזן התפתחה והגיע לגודלה הסופי או לקראת סיום גדילתה – ואז לטפל.


השטחה בדרגות שונות

הכפל שנמצא בתוך אפרכסת האוזן יכולה להיות מושטח לפי דרגות שונות או שישנה הגדלה ניכרת לסחוס הקעור שנמצא בפתח תעלת האוזן החיצונית. הליך ההשטחה יתבצע באמצעות מומחה – כירורג שהוא חבר באיגוד המנתחים הפלסטיים. הניתוח מבוצע לרוב בהרדמה מקומית ואם ישנו צורך – בהרדמה כללית. 

מודעות גבוה לאוזניים

מודעות גבוה לאוזניים


איך הניתוח נעשה?

הניתוח יתבסס על כריתת עור שבחלק האחורי של האוזן. לאחר מכן, משחזרים את הקפל ותופרים את המקום – בתוך כך מצמידים את אפרכסת האוזן אל הקרקפת. לבסוף מקטינים את הסחוס הקעור שנמצא בפתח תעלת האוזן החיצונית. 


סיבוכים אפשריים מהניתוח

לפני כל ניתוח, מחובתו של הרופא המנתח להזהיר ולהסביר אודות הסיבוכים האפשריים הכרוכים בעשיית הניתוח. בניתוח זה עלולים להופיע דימומים, צלקות לא יפות וזיהומים כבכל ניתוח, אולם הסיבוך האופייני לניתוח מסוג זה הוא חזרתו של הקפל הסחוסי למצב שאינו שטוח בתוך האפרכסת, מצב שדורש התערבות כירורגית לאחר מכן. 


יש להמנע לאחר הניתוח

לאחר ניתוחים פלסטיים בכלל וניתוח זה, רצוי להמנע מכל פעילות ספורטיבית, ולהניח לגוף לפחות כחודש לאחר הניתוח, ולהסיר את החבישה בתוך כעשרה ימים או כפי שיגדיר זאת המנתח. בנוסף – ניתן להתגבר על כאבים אם ישנם באמצעות המשככים שניתנו. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל