צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אקנה היא בעיית עור נפוצה ורוב האנשים סבלו מהבעיה בשלב מסוים בחיים, אך מה עושים אם נשארים עם צלקות? אספנו עבורכם כמה שאלות ותשובות שיעזרו לכם לבחור בטיפול עור.

מערכת ביוטיק

|

10/06/2013

|

17:37

seperator

מעל 80% מהאוכלוסיה סבלו או יסבלו בשלב מסוים בחיים מבעיית האקנה, ובמקרים מסוימים המחלה משאירה סימנים וצלקות בעור הפנים. ניתן לשפר את מראה העור בעזרת ניתוח, הרמת עור או חיתוך של הצלקות, אך כיום הרפואה המודרנית מציעה מספר פתרונות שאינם דורשים הליך ניתוחי כמו אנרגיית הלייזר וגלי רדיו, שמספקים תוצאות טובות. כמו בכל טיפול, התגובה והיעיליות משתנה בהתאם לאדם ולכן חשוב להבין את הגורמים לבעיה ואת האפשרויות השונות שהרפואה המודרנית מציעה.

מה גורם לאקנה?
פצעי עור הנקראים אקנה, הם תוצאה של סתימה בבלוטות החלב, ריבוי של חיידקים והופעת דלקת שהורסת למעשה את תאי העור. לרוב ההתייחסות לפצעי האקנה היא כללית, אך למעשה ישנם שני סוגים של סימנים מפצעי האקנה - כתמים שטוחים בצבע חום וצלקות שקועות, שמאפיינות מקרי אקנה קשים. כאשר מדובר בפצעים שטחיים ניתן לטפל בעם בעזרת טיפול של פילינג כימי קל וקרמים להבהרת העור, אך סימנים שקועים דורשים טיפול מעמיק יותר.

ניתן לטפל בצלקות אקנה שטוחות בעזרת פילינג כימי וקרמים להבהרת העור.

ניתן לטפל בצלקות אקנה שטוחות בעזרת פילינג כימי וקרמים להבהרת העור.


אילו טיפולים מומלצים?
מלבד ניתוח פלסטי, ניתן לטפל במקרי אקנה קלים בעזרת טיפול פילינג עמוק או שיוף של שטח העור. עם זאת, טיפולים אלו כרוכים בתופעות לוואי וסיכונים כמו למשל כוויות ואינם מתאימים לבעלי עור כהה כי עלולים לגרום בעיות בפיגמנטציה. כמו כן, קיימים טיפולים בגלי רדיו ובאנרגיית לייזר. טיפול Fractional  therapy הוא טיפול מבוסס לייזר במקור, שמתמקד בטיפול בנקודות מיקרוסקופיות, המוקפות עור בריא. הדור החדש של טיפול זה החליף את קרן הלייזר באנרגיית גלי רדיו, מכיוון שאנרגיית לייזר מוגבלת לבעלי עור בהיר ולתקופת החורף. הטיפול החדש משתמש בגלי רדיו לחימום מדויק של אזורים בעור בשילוב של פילינג ממוקד בצורת נקודות מיקרוסקופיות.
שני טיפולים מובילים לצלקות אקנה: טכנולוגיית הלייזר ואנרגיית גלי רדיו.

שני טיפולים מובילים לצלקות אקנה: טכנולוגיית הלייזר ואנרגיית גלי רדיו.


כמה זמן עד שרואים תוצאות?
לרוב יש צורך ב-2 עד 3 טיפולים (בהפרש של חודש בין טיפול אחר למשנהו) לפני שרואים תוצאות, אך עובדה זאת משתנה בהתאם לאדם ולסוג העור. הטיפול החדש מתייחס לכל שכבות העור במקביל ומבצע פילינג ממוקד לאפידרמיס מה שמפחית את הכתמים השטוחים. במקביל, מתבצע חימום של השכבה העמוקה של העור (הדרמיס), מה שגורם לפירוק של קולגן ישן ובנייה של קולגן חדש וגמיש. הליך הבנייה של הקולגן לוקח זמן משוער של חודש וניתן לראות תוצאות לאחר שלושה עד 6 חודשים. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל