צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
סימני הגיל ונזקי השמש ניכרים אצל כולם קודם כל על עור הפנים, אך כיום ניתן לעזור לתהליך חידוש תאי העור, בעזרת טיפול פילינג בעור הפנים. מה צריך לדעת לפני טיפול ולמי זה מתאים? רכזנו עבורכם טיפים חשובים.

מערכת ביוטיק

|

09/06/2013

|

13:31

seperator

כיום ניתן לרכוש מגוון של תכשירי קוסמטיקה ששומרים על לחות עור הפנים, אך כדי לחדש תאי עור, לטשטש קמטים ולהסיר כתמי שמש, כדאי לפנות לטיפול פילינג כימי, שמיועד לקילוף של שכבות עור ראשוניות ומעודד צמיחה מחודשת של תאים. כיום ניתן לבצע טיפול פילינג בנוחיות הבית, אצל קוסמטיקאית או אצל רופא עור מומחה. לרוב המניע לטיפול הוא אסתטי, אך לעיתים יש גם הצדקה רפואית כמו למשל כאשר נשארות צלקות לאחר בעיות אקנה בעור ויש לכך השלכות עקיפות על אורח החיים. אילו סוגי טיפול קיימים ואיך בוחרים בטיפול המתאים? רכזנו עבורכם את כל סוגי טיפולי הפילינג עבור עור הפנים.

טיפול של פילינג עמוק דורש החלמה ארוכה אך מבטיח תוצאות לטווח ארוך.

טיפול של פילינג עמוק דורש החלמה ארוכה אך מבטיח תוצאות לטווח ארוך.


פילינג – סוגי טיפול
לפני פנייה לטיפול עור חשוב לפנות לרופא מומחה ולהתייעץ בנוגע לטיפול המתאים. לבעלי עור שמן למשל, עדיף לברר על טיפולים אלטרנטיביים מכייון שפילינג לרוב לא מתאים. טיפול פילינג זוכה לרוב להתייחסות כללית אך מושג זה חובה בתוכו סוגים שונים של טיפולים: פילינג כימי קל, בינוני ועמוק. הטיפול הקל עושה שימוש בתמיסות של חומצה תלת כלורית בריכוז של כ-20%. הבינוני משתמש בריכוז תמיסה של 20% עד 50% ופילינג עמוק נעשה בחדר ניתוחים מכיוון שדורש תמיסה בריכוז של מעל 50%. בנוסף, קיימים גם טיפולי פילינג בלייזר ופילינג בגלי רדיו.
לאחר טיפול חשוב להימנע מחשיפה לקרני השמש כדי למנוע בעיות של פיגמנטציה.

לאחר טיפול חשוב להימנע מחשיפה לקרני השמש כדי למנוע בעיות של פיגמנטציה.


הליך הטיפול – יתרונות וחסרונות
הטיפול מתחיל בכיסוי הפנים בתמיסה כימית ולאחר כשעה עטיפה של הפנים עם מסכה להגנה מפני זיהום. מריחת תמיסה דורשת מספר דקות ספורות אך הליך הטיפול וההחלמה משתנה בין סוגי הטיפולים וכאשר מדובר בפילינג עמוק יש צורך להשאיר את המסכה כשבוע עד שבועיים (אם כי אין צורך באשפוז). לאחר הסרת המסכה (בהתאם לסוג הטיפול), לרוב מורחים אבקה שמשמשת לספיגה של נוזלים מהעור ועוזרת להליך ההחלמה של עור הפנים. פילינג קל לא תמיד יעיל לכל בעיית עור, אך מהווה אופציה יותר בטוחה מפילינג בינוני ועמוק שעלולים במקרים קיצוניים לגרום לפגיעה בפיגמנטציה של העור. עם זאת, למרות שפילינג עמוק דורש לעיתים החלמה ארוכה ככל שמדובר בטיפול עמוק יותר, הוא גם יעיל יותר בטווח הארוך ומעניק עור גמיש ואלסטי למספר שנים.

תופעות לוואי וסיבוכים
לאחר טיפול העור יהיה נפוח, אדמומי ורגיש לקרני השמש ויש צורך בהימנעות מחשיפה לשמש ככל הניתן, על מנת למנוע היווצרות של בעיות פיגמנטציה. בנוסף, אסור להשתמש בעשרה הימים לאחר הטיפול במייק אפ כדי להימנע מזיהומים. ביצוע לא נכון של הטיפול או בחירת טיפול שאינו מתאים לסוג העור, עלול להחמיר את מראה העור ולהוסיף בעיות של פיגמנטציה ולכן חשוב להימנע מפילינג כאשר סוג העור כהה או כאשר מדובר בסוג עור שמן. בנוסף, חשוב לדעת ששימוש בפנול בפילינג עמוק דורש מעקב רפואי, בדיקה של פעילות תקינה לכליות ובדיקת לב מכיוון שהחומר עלול לגרום לשיבושים בקצב פעילות הלב.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל