צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אחת הבעיות הכי גדולות של מי שעושים דיאטה הלוך ושוב היא התופעה שבה יורדים המון במשקל, אך לא מאבדים שומן, ועדיין אחוז השומן בגוף נשאר גבוה ומסוכן.

מערכת ביוטיק

|

06/06/2013

|

17:43

seperator

אחת הבעיות הכי גדולות של מי שעושים דיאטה  הלוך ושוב היא התופעה שבה יורדים המון במשקל, אך לא מאבדים שומן, ועדיין אחוז השומן בגוף נשאר גבוה ומסוכן. אחוז שומן גבוה אינו בריא ועלול להביא למוות בטרם עת כתוצאה מהתקף לב או קרישי דם. אז מביאים לירידה במשקל שמלווה גם בשריפת שומנים מהירה?

בדרך לגזרה מושלמת

בדרך לגזרה מושלמת

שריר לא מחליף שומן...

דבר אחד שחשוב לדעת, הוא ששריר אינו מחליף שומן. מדובר בשתי רקמות נפרדות לחלוטין אשר משקל  נקבע בסינרגיה אליהן. שריר שוקל יותר מאשר שומן, אך כמובן שמי שיש לו אחוז שומן נמוך ואחוז שריר גבוה נראה חטוב ובכושר ולא להפך. המטרה של מי שרוצים להוריד אחוזי שומן היא ראשית כל לעלות במסת השריר ולגרום לגוף לעוז באת מאגרי החלבונים לטובת פירוק מאגרי השומן. כמובן שבלי פעילות אירובי ענפה, לא תוכלו לעשות זאת.

 

זירוז של חילוף חומרים- גם באמצעות אימוני כוח

רבות מן הבנות נמנעות מאימוני כוח ולא בצדק. מחקרים מצאו כי לא רק שזה שומר על העצמות בריאות וחזקות יותר, אלא זה גם מסייע אם אוכלים נכון ומתאמנים נכון גם לשריפה מוגברת של קלוריות וחילוף חומרים משובח. למה? כי בכל אימון כוח השריר נקרע ונבנבה מחדש. בניית שריר לוקחת אנרגיה וחומרי בנייה, אלו מגיעים מן האוכל. בצורה הזו מאיצים את חילוף החומרים גם במנוחה ולמעשה מרזים גם שלא עושים כלום.

שמירה על כושר והימנעות משומנים

שמירה על כושר והימנעות משומנים

עבודה אירובית בדופק גבוה

עוד דבר שחשוב לדעת בהקשר של ספורט ושריפת שומנים, הוא שלא כל ספורט יגרום לכם לרדת במשקל. בכדי לרדת במשקל נדרשת רמת עצימות גבוהה שתגרום לדופק שלכם להתרומם ולעבור ממאגרי הפחמימות שנשרפים ראשונים, אל מאגרי השומן. כמובן בכדי לעשות זאת בצורה נכונה ומאוזנת ממומלץ לפנות למאמן כושר שיבנה לכם תוכנית אימון מרוכזת ומאוזנת.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל