צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אקנה, הם אותם פצעי בגרות מעצבנים אשר נובעים כתוצאה משינויים הורמונאליים והפרשת שומן תת עורי. רבים מסיימים עם התופעה גיל הנעורים אך נושאים צלקות מכוערות בגינה

מערכת ביוטיק

|

05/06/2013

|

17:19

seperator

 אקנה, הם אותם פצעי בגרות מעצבנים אשר נובעים כתוצאה משינויים הורמונאליים והפרשת שומן תת עורי. רבים מסיימים עם התופעה גיל הנעורים אך נושאים צלקות מכוערות בגינה. אחרים עדיין סובלים מהתופעה וכל פצע שעובר משאיר אחריו גלד מכוער. אז מה עושים ואיך נפטרים מהתופעה הבלתי אסתטית הזו?

העלמת צלקות אקנה

העלמת צלקות אקנה

 השיטה הכי בסיסית- איפור

 כמובן שהשיטה שתעלה כנראה הכי פחות כסף ותהיה גם פחות יעילה, היא באמצעות איפור. מאפרת טובה תדע להדריך אותך כדי לכסות ולהסתיר את צלקות האקנה כך שלפחות ביום יום, לא תובכי מהם. כמובן, שהדבר אולי טוב לנשים אך מה עם הגברים שסובלים מאותה התופעה בדיוק ולעיתים אף יותר?

 

 שימוש בחומרי מילוי טבעיים

 למי שסובל מצלקות מעמיקות אשר יצרו מכתשים על פניו, ניתן לעשות שימוש בחומרי מילוי טבעיים כגון זריקות קולגן.  הבעיה העיקרית של הזריקות הללו, שלא תמיד הן מבטיחות כיסוי וטיפול בצלקות הללו באופן מושלם, והן יעזרו רק כאשר מדובר בצלקות ספציפיות במיוחד. 

 

טיפול באמצעות ניתוח שטחי

 אופציה נוספת לטיפול בצלקות נועדה לצלקות העמוקות במיוחד. אלו ניתנות לתפירה ולסגירה במסגרת ניתוח שאורכו יכול להיות כמה שעות אם מדובר בלא מעט צלקות. בניתוח תופרים את העור או מותחים אותו קלות כך שהצלקת תטושטש עד כמה שניתן. כמובן שכמו בכל ניתוח יש לו את תופעות הלוואי שלו, לעיתים יש צורך גם בהוצאת תפרים וגם פה אין הצלחה מובטחת  במאה אחוז. 

ניתן להחזיר את החיוך בצורה קלה

ניתן להחזיר את החיוך בצורה קלה

טיפול באמצעות פילינג

עוד שיטה לטיפול בצלקות אקנה  הוא טיפול באמצעות פילינג. כאן מדובר בשיטת טיפול אשר בוורסיה העדינה שלה עושה שימוש בגרעיני פירות ובחומרי קילוף נוספים. בוורסיה העמוקה ביותר הטיפול נעשה באמצעות חומרים כימיים חזקים אשר שורפים למעשה את העור ובכך גורמים לקילופו. בסיום נעשה שילוף קל ומריחת חומרים מזינים כך שהעור החדש יבנה שוב בצורה חלקה. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל