צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כולנו יודעים שאוכל יכול להשפיע על הגזרה שלנו ועל המראה שלנו, אך רבים לא יודעים כי מזון גם יכול להשפיע על העור שלנו! כן מסתבר, מאכלים מסוימים יכולים ליצור לנו עור שמנוני יותר או להגביר תופעות לא נעימות

מערכת ביוטיק

|

04/06/2013

|

20:20

seperator

כולנו יודעים שאוכל יכול להשפיע על הגזרה שלנו ועל המראה שלנו, אך רבים לא יודעים כי מזון גם יכול להשפיע על העור שלנו! כן מסתבר, מאכלים מסוימים יכולים ליצור לנו עור שמנוני יותר או להגביר תופעות לא נעימות קשקשת, בעוד מאכלים אחרים יגרמו לכם להראות צעירים יותר בכמה שנים טובות.

תזונה נכונה נותנת הרבה כוחות

תזונה נכונה נותנת הרבה כוחות

זכרו כי כל התאים בגוף שלנו מתנהגים כמו הגוף השלם

 אחד הדברים החשובים ביותר לזכור בכל הקשור למראה ויופי הוא שתאי הגוף שלנו ביחיד זקוקים למה שהגוף שלנו צריך כמערכת שלמה. כמו שאבות המזון חשובים לנו לבניית שרירים ולחיזוק העצמות, כך גם התאים שלנו ישמחו לקבל מנת פחמימות, ומנת חלבונים כיאות לשם תהליכים יעילים בתוך התא. וכמו שלכלל הגוף שלנו לא טוב לצרוך יותר מדי שומנים ופחמימות, כך גם התאים שלנו עלולים לסבול מאותו עודף בדיוק.

 

מים הם טובים יותר מכל קרם

 חשוב לזכור כי מים הם טובים יותר מכל קרם. המים מזינים את העור בלחות, מסייעים בחילוף חומרים, שומרים על הדם שלנו זורם וחיוני ומסייעים לקרישה וגם מסייעים למערכת העיכול בריכוך המזון. , המים גם מסייעים לעור שלנו להיות מתוח יותר ובעצם מהווים תחליף מצויין לכל קרם יקר שאתם מתכוננים לקנות בהמשך. בניגוד להבטחות על התוויות, מים באמת יכולים לחדור את העור שלכם ואת התאים ולסייע במתיחת עור בכל חלקי הגוף.

שמירה על הגיזרה וגם על המינירלים של הגוף

שמירה על הגיזרה וגם על המינירלים של הגוף

 ומה לגבי התזונה בכלליות?

 בכלליות, ניתן לומר כי התזונה הבריאה אשר חשובה בכדי לשמור על משקל תקין, גם חיונית למראה ולבריאות העור. זה כולל אכילה של לא מעט ירקות, פירות, אוכל דל שומן או מכיל שומנים הנחשבים חיוניים וטובים דוגמת אומגה 3, ועוד. זכרו כי ככל שאתם עושים יותר דיאטות ואז עולים במשקל, העור שלכם מקבל יותר סימני מתיחה בשל כך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל