צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אחת התופעות המביכות ביותר בקיץ, אשר אנשים רבים חשים אי נוחות רבה בגללה היא תופעת ההזעה בקיץ. הרי ידוע כי זיעה בציבור היא לא ממש דבר נעים או אסתטי.

מערכת ביוטיק

|

04/06/2013

|

20:18

seperator

אחת התופעות המביכות ביותר בקיץ, אשר אנשים רבים חשים אי נוחות רבה בגללה היא תופעת ההזעה בקיץ. הרי ידוע כי זיעה בציבור היא לא ממש דבר נעים או אסתטי. ואם זה גורם לכם לאי נוחות, רק חישבו מה עובר על מי שסובלים מהזעת יתר.

בזעת יתר בימי הקיץ

בזעת יתר בימי הקיץ

מהי הזעת יתר?

הזעת יתר היא תופעה הנובעת כתוצאה מלקות תפקודית כלשהי בבלוטות הזיעה המרכזיות. הגוף של מי שסובלים מהזעת יתר, מזיע למעשה ללא בקרה וכמובן שזה מתגבר עוד יותר בשעת התרגשות או חום גבוה. זה מתבטא בכפות ידיים רטובות, סימני זיעה עגולים על כל הגוף ועוד שלל תופעות שבעיקר גורמות למי שסובל מהתופעה להסתגר בבית. אך למרות הסבל ואי הנעימות, חשוב לדעת כי כיום יש שלל פתרונות לנושא.

 

פתרונות לטווח ארוך

הפתרונות בין השאר נשענים על רמת הסבל שלכם מן התופעה והיכן היא מופיעה. אם ההזעה היא בכפות הידיים הרי שיש פתרון אחד ואם מדובר בהזעה כוללת בכלל הגוף יש פתרון אחר. למי שסובלים מלקות תפקודית של כל בלוטות הזעה בגוף ניתן לעשות שימוש בזריקות בוטוקס. רעלן זה הידוע גם בשם בוטלניום, ניתן להזרקה ישירות לבלוטות הזיעה המרכזיות שבגוף. ההזרקה יעילה ל-12 חודשים ולאחר מכן יש לחדש את ההזרקה בכדי לשמר את אפקט מניעת ההזעה. עוד פתרון הוא בדמות ניתוח להסרת בלוטות הזיעה. הבעיה בניתוח זה, חוץ מההחלמה עצמה מן הניתוח שיש לה תופעות לוואי משלה, היא גם שהזעת היתר עלולה להגיע למקומות אחרים בהם לא טופלו בלוטות הזעה. ומבחינה רפואית, אין אפשרות להסיר את בלוטות הזיעה כולן מן הגוף משום שמדובר במנגנון חשוב לקירור הגוף. 

לחיים צוננים ואסתטים יותר

לחיים צוננים ואסתטים יותר

פתרונות מרפואה משלימה

עולם הרפואה המשלימה, קושר את הזעת היתר לבלוטות ואנרגיות חסומות וכן למצבי סטרס. לכן, רבים אשר סובלים מתופעה זו מעדיפים לפנות קודם לדיקור או הילינג בטרם הפנייה לאמצעים רדיקלים  יותר כמו ניתוח או הזרקת בוטוקס. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל