צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לפעמים הסיבה להסרת קעקוע יכולה לשנות גם את השיטה להסרת קעקועים, כשישנן דרכים שונות לבחירה שמאפשרות הסרה של הקעקוע. חלק מהשיטות עדיין משאירות סימן או צלקת כלשהם, וכדי לבחור באחת מן השיטות להסרה, חשוב להבין איך נעשה אותו קעקוע. ככל שהקעקוע מצויר עמוק י

מערכת ביוטיק

|

03/06/2013

|

18:37

seperator

לפעמים הסיבה להסרת קעקוע יכולה לשנות גם את השיטה להסרת קעקועים, כשישנן דרכים שונות לבחירה שמאפשרות הסרה של הקעקוע. חלק מהשיטות עדיין משאירות סימן או צלקת כלשהם, וכדי לבחור באחת מן השיטות להסרה, חשוב להבין איך נעשה אותו קעקוע. ככל שהקעקוע מצויר עמוק יותר בין שכבות העור, כך קשה יותר להוציאו. כך גם ככל שמספר הצבעים בו רב יותר או שהגוון זועק וחם יותר. גם כשהשטח המקועקע גדול יותר, קל וחומר שתהיה יותר עבודה למסיר הקעקוע. כך או כך, הליך של הסרת קעקוע אינו חד פעמי, ודורש מספר טיפולים.

הסתרה של קעקועים

הסתרה של קעקועים

 הליך שמלווה בכאב

אם לעשות את הקעקוע עלה בייסורים גופניים, יש לקחת בחשבון כי גם הליך הסרתו כואב לא פחות. במרבית המקומות, נוהגים לאלחש את האזור במשחה מיוחדת – כמו למשל משחת "אמאל'ה" ואפילו עם ג'ל אלוורה. אין לחשוף את האזור המטופל לשמש, ותיתכן נפיחות או אדמומיות סביב האזור שטופל. בהתאם לזה ישנה המלצה לגבי רופא פלסטיקאי מוסמך באסתטיקה רפואית המתאימה לעניין.

 

אילו דרכים להסרת קעקועים קיימות?

ניתן להסיר קעקוע במגוון שיטות מקובלות. השיטה המקובלת היא חיתוך העור עליו מצויר הקעקוע, כשאזורים קטנים מתאחים לבד. אזורים רחבים יטופלו באמצעות תפרים או השתלת עור מקומית. זו שיטה שתתאים לאזורים חשופים בהם לא מעוניינים להותיר צלקת. 

מתנה לעצמך - הורדת קעקוע

מתנה לעצמך - הורדת קעקוע

לשייף את הקעקוע

קעקועים שנעשו בשכבות העור החיצוניות – לרוב קעקועים צבעוניים יעברו שיוף על ידי חומרים כמו פלטינה או יהלום – חומרים קשיחים. יתכן שינוי בגוון העור לאחר הטיפול, כמו גם רגישות שניתנת לטיפול באמצעות משחות לשיכוך כאבים. ניתן להסיר את הקעקוע גם באמצעות לייזר המפיקות קרני אור חמות שמוקרנות על אזור הקעקוע, ויכולים לגרום לדלקות מקומיות שבהן מפורק הפיגמנט של הקעקוע.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל