צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נשים וגברים רבים רצים למכונים לאסתטיקה רפואית על מנת לטפל בקמטים שצצו להם חדשות לבקרים באזור הפנים, האזור הקריטי ובדרך כלל החשוב ביותר לטיפול במניעת הזדקנות.

מערכת ביוטיק

|

03/06/2013

|

18:33

seperator

נשים וגברים רבים רצים למכונים לאסתטיקה רפואית על מנת לטפל בקמטים שצצו להם חדשות לבקרים באזור הפנים, האזור הקריטי ובדרך כלל החשוב ביותר לטיפול במניעת הזדקנות. כדי להחליק את העור שסביב אזור הפה ולהבליט יותר את השפתיים לכדי צורה חושנית ומלאה יותר, מזריקים חומרי מילוי. היות שמדובר בהזרקה באמצעות מחט, זה לא נחשב לפעילות כירורגית, אין צורך בהרדמה – וגם לא בשהייה ממושכת לאשפוז לאחר הניתוח. את התוצאות לא רואים מיד, אלא לאחר שהנפיחות הראשונית פוחתת – לרוב לאחר יומיים. 

חומרים למילוי שפתיים

חומרים למילוי שפתיים

חומרי מילוי נפוצים לשפתיים

אחד החומרים הנפוצים ביותר מבין מגוון של חומרי מילוי הוא חומצה היאלורינית – חומצה שהשםעתה זמנית וזקוקה לחידוש תקופתי, אותה מייצרות מספר חברות. בין היתר, ישנן חומצות היאלורינית שנקראות פרלן, ג'ובידרם ורסטילן – שהן כולן חומצות היאלורינית מחברות שהן ידועות. חלק מחומרי המילוי משולבים כיום עם חומרי הרדמה, שתורמים לנוחיות הפעולה (ההרדמה מקומית). 

 

הזרקת שומן מגוף המטופל

ניתן לעשות בחירת אזורי גוף לשאיבת שומן על מנת להזריק אותו לאותו מטופל באזור השפתיים. למרות שישנו שימוש בסוג הזה של שיטת הזרקת שומן עצמי לשפתיים, עדיין יעילות הטיפול הזה עדיין לאו הוכחה באופן מדעי, וכך גם לא ידוע משך זמן ההשפעה של הזריקה הזו. 

בדרך לחיוך מושלם

בדרך לחיוך מושלם

שימוש בסיליקון

טיפולי סיליקון בשפתיים נעשים באמצעות הזרקת מיקרו טיפות, שמגרות את סביבתן מתחת לעור ויוצרות רקמה סביבן. בכל פעם מזריקים כמות מדודה וקטנה של סיליקון, עד אשר משלימים את העיצוב טיפין – טיפין. כדי לראות את התוצאות הסופיות של כל טיפול, יש להמתין לערך כשלושה חודשים. השימוש בסיליקון עלול לגרום לתגובה של מערכת החיסון, שיוצרת גרנולמות – גבשושיות תת עוריות המעוותות את צורת השפתיים ומצריכות לרוב הסרה כירורגית. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל