צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
למרות התפיסה הרווחת, אנו לא בוחנים יופי בגלל עיניים, חיוך או שפתיים, לא באופן גורף בכל אופן ומבנה הפנים הוא זה שמשפיע בעיקר על תפיסת היופי ולכן שומעים היום לא מעט על ניתוחי סנטר. מה זה ניתוח סנטר? אילו אפשרויות ניתוח קיימות ומה הסיכונים? אספנו עבורכם

מערכת ביוטיק

|

16/05/2013

|

18:46

seperator

מראה הפנים מושפע מאלמנטים רבים של אסתטיקה, אך אחד הגורמים החשובים שלא מקבלים מספיק התייחסות הוא מראה הסנטר. לסימטריה ופרופורציה יש השפעה מהותית על התפיסה שלנו לגבי המהות של היופי ולכן מראה הסנטר משפיע באופן דרסטי על חזות הפנים והמראה האסתטי באופן כללי. לסימטריה יש מקום חשוב בתפיסת היופי של בני אדם מבחינת תרבותית וביולוגית ומכאן הרצון הגובר והפופולאריות של ניתוחים לעיצוב מבנה הפנים. כיום לא מעט אנשים בוחרים בניתוח להגדלת הסנטר או הקטנה, כדי להדגיש את יופי תווי הפנים ולהעצים את תכונות יופי ייחודיות שאחרת לא זוכות להבחנה.

בכל ניתוח עלולים להיווצר סיבוכים וחשוב לקבל ייעוץ מקיף לפני קבלת החלטה.

בכל ניתוח עלולים להיווצר סיבוכים וחשוב לקבל ייעוץ מקיף לפני קבלת החלטה.


מה מטרת ניתוח סנטר?
ניתוחים פלסטיים מזוהים לרוב כניתוחים למטרות אסתטיות בלבד, אך במקרים רבים הם נחוצים לשחזור העור או מבנה הפנים לאחר פציעה, למשל במקרים של תאונה. ניתוח לעיצוב הסנטר נדרש במטרה להגדיל סנטר קטן וצר או לחילופין להצר סנטר שאורכו פוגע במראה האסתטי של הפנים. ניתוח מסוג זה ניתן לעבור בסיום ההתפתחות הפיזולוגית ובדרך כלל בגילאי 18 ומעלה, אך הוא מיועד לגברים ונשים כאחד.

מה הם תופעות הלוואי?
ככלל לכל ניתוח פלסטי עלולים להיות סיבוכים ולכן תמיד חשוב להבין את ההשלכות ותופעות הלוואי לפי התחלה של טיפול. בסיום הניתוח המטופל חבוש באזור הסנטר ויש תקופת החלמה של שבועיים, אשר לעיתים כרוכה בכאבים, שטפי דם, נפיחות ובצקת בעור. הניתוח נחשב לבטוח ככלל, אך במקרים נדירים עלולים להיווצר סיבוכים כגון דימום, זיהום באזור מקומי, ניתוח נוסף לשיפור התוצאה, צלקת, איבוד תחושה באזור שנותח באופן זמני ולעיתים קבוע, תזוזה של השתל וכדומה.
הרפואה האסתטית מאפשרת עיצוב של הסנטר, בעזרת חומרי מילוי או שתלי סיליקון.

הרפואה האסתטית מאפשרת עיצוב של הסנטר, בעזרת חומרי מילוי או שתלי סיליקון.


אילו שיטות טיפול קיימות?
ניתוח סנטר מתבצע במספר שיטות ולכן יש צורך לעבור בדיקה והתייעצות עם רופא כדי להחליט בין הטיפולים הקיימים ולהתאים את הליך הניתוח למטופל. לניתוח הסנטר קיימות שתי שיטות מרכזיות לטיפול האח עושה שימוש בחומרי מילוי והשנייה בשתלי סיליקון.

הזרקת חומרי מילוי - הזרקת חומר אלקמיד. שיטה המיועדת לשינויים קלים, למי שיש לו סנטר דק ורוצה להגדילו. מדובר בטיפול זמני ולאחר תקופת זמן יש לבצע טיפול נוסף.
שתלי סיליקון - טכניקה שמיועדת לשינויים רחבים יותר למבנה הסנטר. הניתוח מתבצע על ידי השתלת סיליקון והצמדת הסנטר לעצם של הלסת התחתונה. ניתן לבצע את הטיפול בהרדמה מקומית או הרדמה כוללת – תלוי בבקשת המטופל ובשיקולי הרופא המנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הפנים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • מתיחת פנים ללא ניתוח

    עוד משחר האנושות הייתה ועודנה רדיפה אחר אידיאל היופי בכל התרבויות. מודל היופי הנשי עבר מאות גלגולים ושינויים בזכות נשים שהובילו מ

    המשך לכתבה
  • איך להתכונן לניתוח הרמת חזה?

    הרמת החזה היא תחום באסתטיקה רפואית שמטפל הן בנשים והן בגברים. מטופלים שמגיעים אל הקליניקות לאסתטיקה רפואית מבקשים לייצר מראה רענן

    המשך לכתבה
  • ניתוח הזזת עצמות הפנים

    לעתיים הפיתרון להחלקת עור הפנים כרוכה בשינוי מערכתי – בהזזת עצמות הפנים. העור הנפול עם העלייה בגיל עלול להצמיח שכבה נוספת בעלת קפ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל