צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כיום מרפאות לאסתטיקה הרפואית מציעים טיפולים להסרת קעקועים, אך לפני שממהרים לטיפול חשוב להבין את אופי הטיפולים, תופעות הלוואי והסיכונים שכרוכים בטיפול.

מערכת ביוטיק

|

06/05/2013

|

12:16

seperator

אם נמאס לכם מהקעקוע שעשיתם בתקופת הנעורים, או שהקעקוע לא יצא בדיוק כפי שחשבתם, אולי כדאי לשקול הסרת קעקועים. בעבר קעקועים היו לצמיתות וכל מי שבחר לעשות קעקוע, עשה זאת מתוך ידיעה שמדובר בקישוט שנשאר לכל החיים. כיום הרפואה האסתטית מציעה פתרונות חדשים ומה שבעבר היה קבוע ולצמיתות, כיום ניתן לשינוי. עם זאת לפני שממהרים להסיר את הקעקוע, כדאי להבין אילו טכניקות קיימות ואילו מגבלות קיימות במסגרת הטיפול. הטכניקה הכי חדישה בתחום הסרת קעוקעים היא שימוש בטכנולוגיית קרן לייזר, שמציעה תוצאות יעילות בשלושה עד חמישה עשר טיפולים.

הסרת קעקועים מתבצעת בעזרת קרן לייזר או ניתוח כירורגי.

הסרת קעקועים מתבצעת בעזרת קרן לייזר או ניתוח כירורגי.


טכניקת הסרה בלייזר:
קרן הלייזר מקרינה חום ונוצרת כוויה מקומית בעור. בתהליך של ריפוי, הגוף משיל את הפיגמנטים אשר הוכנסו לעור הליך הקעקוע.
בנוסף, ניתן להסיר קעקועים בעזרת ניתוח כירורגי או על ידי טכניקת שיוף.

ניתוח כירורגי כולל שתי טכניקות ניתוח:
א. הסרת קעקוע על ידי חיתוך של העור המקועקע ותפירה מסביב.
ב. כריתה מלאה של העור והשתלת עור חדש מאזור אחר בגוף.

טכניקת שיוף להסרת הקעקוע:
שיטה המתאימה לקעקועים מסוג שטחי, שהדיו לא הוחדר עמוק מדי לתוך העור. ההסרה מתבצעת בעזרת נייר ליטוש וראשים של יהלום, על ידי גירוד האזור הצבוע והסרתו.
לא בכל מקרה ניתן להסיר קעקוע ובמקרים נדירים יש שאריות צבע.

לא בכל מקרה ניתן להסיר קעקוע ובמקרים נדירים יש שאריות צבע.


תופעות לוואי וסיכונים
ברמת העקרון הטכניקה מתאימה לכל סוגי הקעקועים, אך בגלל שיש צורך להתאים את קרני הלייזר לצבע הקעקוע, חשוב להתאים את הטיפול לצבעים של הקעקוע, כדי להימנע מכוויות ופגיעה בעור. במקרים מסוימים, קעקועים צבעוניים וגדולים, עלולים להיות בעייתים להסרה וקיים סיכון לכוויות עור. בנוסף, שיקולים אחרים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים טיפול הם אינפקציה, שינויים בפיגמנטציה וכשלון להסרת הקעקוע.

יתרונות מול מגבלות
השיטה היעילה ביותר להסרת קעקועים כיום היא קרן הלייזר, שמציעה תוצאות איכותיות ולרוב ללא סימני צלקות. עם זאת, קרן הלייזר אינה מתאימה לכל סוג של קעקוע ואם הקעקוע צבעוני מדי, יש לוודא מול רופא שהטיפול מתאים ואינו מהווה סכנה לנזקח עור. חשוב לדעת כי לא תמיד ניתן להסיר את הקעקוע – יש סוגי דיו שקשה יותר להסיר ולעיתים נשארים שאריות צבע על העור. כמו כן, ניתוח כירורגי כמעט תמיד משאיר צלקות ושיוף אינו מתאים לכל קעקוע.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל