צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הזעת יתר היא בעיה נפוצה ועם זאת רוב האנשים נמנעים מלאבחן את התופעה כבעיה ולחפש טיפול רפואי מתאים. הזעת מרובה יוצרת מבוכה, אי נוחות ופוגעת באיכות החיים אך רבים אינם יודעים שבמקרים רבים מדובר בסימפטום לחוסר איזון הורמונלי בגוף.

מערכת ביוטיק

|

06/05/2013

|

12:16

seperator

גוף האדם משתמש בזיעה כדי לאזן את טמפרטורת הגוף ולמעשה כדי להתקרר כאשר האקלים חם מדי או מאמץ גופני גורם להתחממות פנימית. באקלים החם של ישראל, זיעת יתר אינה נתפסת כבעיה חריגה ולרוב יש השפעה הגיונית של הטמפרטורה על התחממות הגוף והפרשת הזיעה. עם זאת, אצל רבים הבעיה מופיעה גם בחורף ובעונת הסתיו ואין מדובר בקשר ישיר למזג האוויר אלא לשיבוש כלשהו בוויסות חום הגוף, בעיה בבלוטת הזיעה או במקרים אחרים בעיה של חוסר איזון הורמונלי בגוף. התופעה נפוצה במיוחד בקרב נשים בגיל המעבר, אשר חוות שינויים הורמונליים וסובלות ממכלול תסמינים הכולל גם הזעה מרובה.

בין הגורמים להזעת יתר ניתן למצוא חוסר איזון הורמונלי, בעיות בבלוטת הזיעה, תזונה לקויה ועוד.

בין הגורמים להזעת יתר ניתן למצוא חוסר איזון הורמונלי, בעיות בבלוטת הזיעה, תזונה לקויה ועוד.


בעיות הורמונליות – גורמים
חוסר איזון הורמונלי יכול להיווצר כתוצאה מבעיות תפקוד של בלוטה מסוימת בגוף או להיפך – מתת פעילות בבלוטה. בנוסף, גם נשים בגיל המעבר, נשים בהריון או אנשים העושים שימוש בגלולות המכילות הורמונים (כמו גלולות נגד הריון או כדורים לאסטמה או לחולים בדלקות) עלולים לסבול בתחושת חוסר איזון הורמונלי בגוף. לפני שפונים לבדיקת טיפולים אסתטיים חשוב לוודא שאין מדובר בסימפטומים של גורמים אחרים כגון אכילת בשר או עוף שמכילים הורמוניים ( לא אורגניים), שתיה של מים מזוהמים ומכילים הורמונים, סיבות פסיכולוגיות הנובעות ממתח וחרדה, מחסור בויטמינים ומינראלים, מחלות זיהומיות וסיבות תורשתיות.
לחץ וחרדה יכולים להשפיע ולגרום לסימפטומים של הזעה מוגברת

לחץ וחרדה יכולים להשפיע ולגרום לסימפטומים של הזעה מוגברת


הזעת היתר וחוסר איזון הורמונלי
הזעה בתדירות גבוהה יכולה להיגרם גם היא מסיבות רבות הכוללות מצד אחד תחושת לחץ וחרדות, אך מצד שני עלולים להיות לה גורמים אחרים כגון בעיות תפקוד של בלוטת הזיעה, בעיות הורמונליות, אלרגיה או רגישות לתרופות, תזונה לקויה ועוד. מכיוון שמכלול התסמינים הכרוכים בחוסר איזון בהורמונים של הגוף כרוך גם בבעיות הזעה, במקרים של הזעת יתר חשוב לערוך בדיקות מקיפות על מנת לגלות את גורם הבעיה.

אפשרויות טיפול בהזעת יתר
כיום הבוטוקס מהווה לטיפול היעיל ביותר בהזעת יתר, אך כמובן שקיימים גם משחות וטיפולים נוספים שיכולים להקל על הסימפטומים. עם זאת, במידה ומדובר בתסימינים הורמונליים של הריון או גיל המעבר, אין אפשרות לבחור בהזרקת חומר הבוטוקוס ועדיף לבחור בטיפולים טבעיים מכיוון שמדובר בחוסר איזון זמני הקשור לגיל או תסמיני הריון. בין הטיפולים היעילים להזעת היתר ברפואה האלטרנטיבית ניתן למצוא את שיטות הדיקור, ההומיאופתיה והנטורפתיה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל