צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/10/2015

|

16:02

seperator

כיום, נשים וגברים יחדיו מתעניינים בהסרת שיער. אומנם לכל מין יש אזורים מועדיפים לטיפול אך רוב המכונים מבצעים את שלל האפשרויות והטיפולים. בכתבה זו נעבור יחדיו על כל האופציות המומלצות להסרת שיער.

 

גילוח

הורדת שיער ע"י גילוח היא הפעולה הוותיקה והמוכרת ביותר לאזרחים רבים. היא אומנם יעילה מאוד ומכל האפשרויות האחרות היא הזולה ביותר, מה גם שאיכות הסרת השיער תלויה בכם כך שתוכלו לבצע את ההסרה בצורה הטובה ביותר לראות עינכם, אך החיסרון של פעולה זו היא שאינה מחזיקה זמן רב וצריך לחזור על הגילוח מדי כמה ימים ולתחזק את הגוף לבד.

 

שעווה

בדומה לגילוח, הסרת שיער ע"י שעווה גם היא פעולה שתאלצו לעשות לעיתים קרובות לעומת הסרת שיער במכונים וכו', אך אל מול סכין הגילוח, פעולה זו מחזיקה זמן רב יותר. החיסרון הגדול ביותר בפעולה זו הוא הכאב הכרוך בה והיכולת לעשותאותה תלויה בסף הכאב של כל אדם בנפרד. חיסרון נוסף הוא בעובדה שבחלק מהמקומות, לא ניתן לבצע את הסרתהשיער בשעווה לבד ולכן קיימים מספר מכונים שעושים זאת בתשלום. היתרון הבולט של השעווה הוא שהיא יוצרת שערה בהירה יותר כשזו גדלה שוב.

 

 

אפילציה

השיטה הכי פחות מומלצת היא האפילציה שכן זו פעולה אשר כרוכה במחט חשמלית אשר חודרת לבסיס השערה ונותנת שוק חשמלי. גם זו פעולה שכרוכה בסף כאב גבוהה במיוחד, אך כאן החיסרון הבולט יותר הוא העבודה שמחט פועלת על כל שיערה בנפרד ולכן עלולה להמשך זמן רב. אפילציה מומלצת לאזורים בהם יש מעט שיער וחשוב לבצע אותה נכון שכן אחרת עלולים להישאר צלקות.

 

הסרת שיער בלייזר

השיטה המפורסמת ביותר היום, היא שיטת הלייזר. שיטה זו היא למעשה קרן אור הנספגת בשורש השערה ומביאה להשמדת ומונעת את הצמיחה מחדש. השיטה הזו מעכבת את צמיחת השיער לזמן הארוך ביותר אך היא הינה יקרה במיוחד. כמו-כן לבעלי עור כהה יותר, ישנה בעיה להשתמש בפעולה זו שכן הקרן פועלת ע"י הזיהוי של השערה משום שצבעה כהה יותר מעור המטופל. לקרן הלייזר קשה יותר להבדיל בין שערה כהה בעור כהה.

 

 

הסרת שיער בקרן אור

שיטה זו נותנת מענה לבעלי העור הכהה שכן הפעולה המתבצעה היא חימום בסיס השערה הגורם לנשירתה ומחליש את בסיס השורש. שיטה זו מחזיקה זמן בדומה להסרת בלייזר ומהווה פיתרון לאלה המעוניינים שהשער יגדל לעתים רחוקות יותר.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל