צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/07/2014

|

13:09

seperator

ניתוחים פלסטיים בקרב בני המין השלישי מתאפשרים בעיקר למי שמצב בריאותו תקין יחסית, ושהרופא המנתח אישר תוכנית פעולה מסוימת, והמליץ עליה בפני מי שמעוניין.

 

עם השנים, חלים שינויים בגוף שאין שליטה עליהם, אולם עם השנים נוצרה טכנולוגיה שמאפשרת ליותר ויותר מטופלים ומטופלות להגשים חלום ולשמור על רמת מראה מטופח. אלו יכולים להיות ניתוחים פשוטים יחסית – כמו למשל ניתוח אף, ובמקרים אחרים זה יכול להיות ניתוח להרמת חזה או להגדלתו. בשנים האחרונות הטכנולוגיה המתקדמת מסייעת בחזרה מהירה לשגרה ללא צורך בזמן התאוששות רב.


בריאות תקינה ויציבה

 

אחד מתנאי הקבלה הוא בריאות יציבה ותקינה. אמנם בדרך כלל הבריאות בגיל זה היא כבר לא מה שהיה פעם, אולם ישנם כמה כללים בסיסיים כמו למשל לחץ דם תקין, ללא מחלה כרונית כל שהיא, משקל יציב – אלו תנאים בסיסיים מקיימים בריאות יציבה יחסית לצורך קיום הניתוח. בנוסף, יש להתחשב בסוג הניתוח – כל ניתוח דורש תנאים מכינים ודגשים שונים.


שינוי תדמית חיצונית וניתוח האופי

 

המראה החיצוני משתקף דרך ההרגשה הפנימית ולהיפך. שיפור במראה החיצוני יכול להשיב את הביטחון מחדש, הרגשת הטיפוח ושינוי הצורה יוצרים שינוי באוירה, ואם מצב הרוח מרומם, הרי שזה שווה כל מאמץ שנעשה בכיוון. 

 

pic

 

העדפות לניתוחים פלסטיים בגיל מבוגר

 

בגיל המבוגר, ישנם ניתוחים פלסטיים שהם מועדפים מאחרים. כל ניתוח שמטפל ברפיון העור – מתיחת פנים, בטן, ידיים וירכיים, הרמת גבות ועפעפיים, שאיבת שומן והחדרת חומרי מילוי למקומות הנדרשים לשם הענקת מראה בשרני וחיוני – אלו הן הדרישות – ועדיין השאיפה היא להשאר במסגרת המראה הטבעי. 

 

קריאה נוספת בנושא ניתוחים פלסטיים

 

טבעי יהיה שבטרם ניתוח נרצה לקבל מידע רב ככל הניתן, גם אם יהיה זה מדובר בפרוצדורה שנובעת מתוך מותרות ולא עקב הכרח רפואי.

 

באתרנו ניתן לקבל מידע רב אודות פרוצדורות ניתוחיות, וכן מומלץ בשיחת הייעוץ הראשונית עם הרופא, לשאול את כל השאלות הנדרשות לרבות משך ההחלמה, התוויות בעד ונגד ועוד.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל