צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/07/2014

|

14:23

seperator

הזדקנות של הגוף היא מהלך טבעי ומתבקש, ויחד עם השינויים ועם התמורות שהגוף עובר עלולות לצוץ מחלות, שינויים בהרגלי האכילה ושינויים במראה. סימני הזקנה אינם פוסחים גם על מי שעמל וטרח לאורך שנים רבות להשאר בכושר ולאכול להלכה. ההבדלים ההורמונאליים יוצרים שכבות שומן שמתפזרות באופן משתנה אצל הנשים – וישנם אזורי תורפה שמועדים לפורענות על פי התחזית הגנטית – לרבות באזור הישבן והירכיים, התלת ראשי ביד ועוד. 


קמטים וצלוליטיס

הקמטים והצלוליט הם תופעות ניכרות בקרב הגילאים המתקדמים, אולם אלו סימנים שיכולים להופיע גם מוקדם מכך. ניתן ליטול את הכפפה גם בשלבים מוקדמים שבהם התופעות מתעוררות, לפנות למרפאות לאסתטיקה רפואית ולהבין מה משמעות הטיפול בכך ואיזו דרך עדיפה ביותר על המטופל או על המטופלת. 

pic

טיפול בשומן הגוף

הטיפול בשומן הגוף יכול להיעשות באמצעות ניתוח – ישנם טיפולי שאיבת שומן, ניתוחים לקיצור הקיבה ולטבעת ועוד. ישנם גם מכשירים שממיסים את השומן באמצעות גלי קול או אור. מכשירים אלו יכולים להמיס את השומן בדרך לא חודרנית, להרים את העור ולמצק אותו.  


טיפול בעור

מעבר לאפשרות לערוך ניתוחי מתיחת בטן כדי להתגבר על קמטים ועל עודף העור שנוצר כתוצאה מהטיפול בשומני הבטן, רצוי לעסות את הבטן בשמנים איכותיים בטמפרטורה חמימה. אל הטיפולים השוטפים אפשר להוסיף טיפול במכשור מיוחד שתפקידם להגביר את העבירות של העור לחומרי הזנה, לשפר את הדחיסות ולעכב את הזדקנות העור. לכל טיפול ישנו "המחיר" שלו ורצוי לברר מול הרופא המנתח מה המשמעות של כל טיפול. 

 

כושר כדרך חיים

מעבר להליכים הרפואיים השונים בהם ניתן לנקוט כנגד הצלוליטיס, הרי שחשוב תמיד לציין לשבח את אורח החיים הספורטיבי.

 

שמירה על שגרת אימונים עקבית, מסייעת לשמור על משקל גוף מאוזן, וכן לדרבן ולשמר תהליכים פיזיולוגיים שונים בגופנו, לרבות תהליך חילוף החומרים.

 

לא חייבים להירשם בהכרח לחדר כושר כדי לשמור על שגרה זו, וניתן לצאת להליכות קצרות בשעות הערב, או לקנות מוצרי ספורט שונים לאימונים ביתיים שבהחלט יעשו את ההבדל.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל