צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
תהליך שאיבת השומן הפך לטיפול פופולארי ביותר בשנים האחרונות. האם הטיפול מתאים לכולם? בעלי אילו קריטריונים צריך להיות על מנת לעבור שאיבת שומן? מה השינויים שחלים על הגוף לאחר הטיפול?

מערכת ביוטיק

|

08/12/2013

|

16:54

seperator

בני הגילאים הצעירים וגם בגילאים בוגרים פונים לניתוחי שאיבת שומן – מי מפני המראה החיצוני, מי מפני התחושה ומי מפני הבריאות. רבים מוטרדים מתוצאות הניתוח, שהן למעשה המטרה שלה עורכים את הניתוח; האם התוצאות תשמרנה לאורך זמן? ישנה מחלוקת באשר לכך, כמו שגם ישנה מחלוקת עדיין באשר לסיבות הגורמות להשמנה – האם זו התנפחות תאי השומן בגוף אשר אינם מתרבים מגיל 9 פחות או יותר, או האם זו התרבות של תאי שומן? מענה על השאלות הללו והסתמכות על תוצאות עבר יכול לגבש תשובה.

שינוי הורמונאלי בגוף
ניתוחים פלסטיים לשאיבת שומן מסוגלים לגרום לשינוי הורמונאלי בגוף, כלומר – ההורמונים שחשים את השינוי בגוף מגיבים באופן מסוים לחוסר האיזון, והגוף עובר תהליכים שונים עד שהוא מגיע לאיזון. עד אז, חשוב לשמור על תחזוקה נכונה של הגוף – לרבות תזונה מפוקחת ומחושבת. חשוב לדעת, שאותו אזור מנותח נותר "רזה" יותר ביחס לשאר הגוף שממנו לא נשאב שומן, וחשוב לייצר פרופורציות נכונות.

שאיבת שומן לבריאות תקינה

שאיבת שומן לבריאות תקינה


הניתוח יתאים לבעלי קריטריונים מסוימים
יש לעמוד בתנאים מסוימים כדי לעבור את הניתוח הזה, כמו למשל משקל גוף שהוא מעט מעל למשקל הממוצע ולא לבעלי משקל עודף, בריאות תקינה, משטחי גוף גדולים מהם שואבים – או לחליפין – משטחי גוף מרובים (נפח השאיבה מוגבל ל- 4-5 ליטרים, זהו נפח בטוח לשאיבה).

תוצאה תלוית גיל ומצב גופני
ככל שהגוף היה במצב מאוזן ערב הניתוח, כן ישנו סיכוי לתוצאות להחזיק מעמד לאורך זמן. גילו של הגוף הוא פקטור משנה, כיון שעם העליה בגיל חלים שינויים וחוסר איזון ממילא בגוף. מכאן, שהשינויים הללו יכולים לשנות את התוצאה של הניתוח כך שהמנותח יאלץ להזדקק שוב לניתוח שאיבת שומן – בהמשך לאחר כמה שנים.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל