צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הסרת שיער לצמיתות נעשה לאחד הטיפולים הפופלארים ביותר לנשים וגברים כאחד. כמה טיפולים צריך לעשות? מהו המכשיר להסרת שיער? והאם זה כואב? הכל במאמר.

מערכת ביוטיק

|

08/12/2013

|

16:50

seperator

משמעות צמד האותיות  ipl, Intense  Pulsed Light היא פליטת אור על ידי מכשיר ושמו בעברית – "קרן אור", ובשמו העממי (והמוטעה: "אינפרא אדום"). אותו הבזק אור פועל על פי תדר גלי אור מסוים, כשניתן לסנן אותו על ידי שימוש בפילטרים שונים. כוונון אותו אורך גל ותדירותו מעל לאורך גל מסוים יאפשר לטיפול להפיק תוצאות יעילות יותר. השימוש במכשיר נעשה על ידי קוסמטיקאית ורופאים עבור חידוש העור ולהסרת שיער. 


איך המכשיר פועל?

המכשיר שולח פולסים על פי תדירות ועוצמה שנקבעים מראש. עוצמת האור היא לפי טווח האור הנראה או אור תת אדום כשהוא עובר מבעד לעור הבהיר ופוגע בריכוזי מלנין גבוהים  אותו צבען שיוצר את גוון העור. בריכוזי המלנין הללו נמצא בסיס השיער וכתמים שונים בעור. כאשר קרן האור פוגשת בחומר כהה זה שחוסמים אותו, אנרגיית האור הופכת לאנרגיית חום שתמיס את התאים ותהרוס אותם.

pic

מהי עוצמת הכאב?

נוטים לשייך למכשיר עוצמת כאב נמוכה יחסית. הפולסים הם מהירים, והכאב שיורגש הינו כאב מינימלי. לגבי ספיגת הקרינה, ככל שהקרן תתמקד באובייקט כהה – הוא זה שיתחמם ויספוג את מרבית הקרינה. הקרינה לא תפגע בעור עצמו, שכן הוא בהיר יותר מן השערה, וככל שיהא כן – הקרן תאתר את מקום הטיפול באופן מדויק יותר.


תוך כמה טיפולים מסיימים?

טיפול הסרת שיער הינו תהליך מתמשך ואינדיבידואלי אצל כל אחד ואחת. כמות הטיפולים הממוצעת עומדת על עשרה טיפולים אולם יכולה להסתיים גם בשמונה טיפולים או בשנים עשר. בדרך כלל, כשמונים אחוזים מן הטיפול הם בין שבע לשמונה פגישות עבודה על אותו המקום – תלוי באיכות השערה ובגוון העור, בעצמת הפגיעה של הקרן ובגורמים נוספים. 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל