צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
סיליקון שמושתל בחזה כדי להעניק לו נפח ונופך שונה משהיה קודם משמש לצורך אסתטיקה, ומשום כך, מתמיה שדבק בו שם רע לאורך השנים. כך או כך, גם הסטיגמה שנצמדה לו הולכת ונעלמת, תודות לחידושים ולשיפורים בתחום.

מערכת ביוטיק

|

18/11/2013

|

16:48

seperator

אם עד לפני כמה שנים היה ניתן להבחין בין חזה "מלאכותי" ובין חזה טבעי, הרי שכיום – אלמלא הצלקת שנותרה לאחר הניתוח, קשה להבדיל בין השניים. בכל כמה שנים נוצרים חידושים בתחום, שמשתפים פעולה טוב יותר על הגוף וגם המראה – טבעי ככל שניתן. נשים וגברים הלכו שולל בעקבות הסטיגמה שדבקה בחזה הסיליקון, לעתים משום שהמושתלים והמושתלות לא היו בוחרים בשתלים האיכותיים ביותר, בחרו בגדלים מוגזמים אשר לא הותירו מקום לספק ומסיבות נוספות, כמו למשל תעשיית הסקס באירופה ובארצות הברית שגרמו לו לאבד משמו הטוב.


לחשוף את לב האמת

הסיליקון משמש, כמו איפור או כריות כתפיים, לשיפור המראה באופן תמידי וקבוע. כיום, רופאים באסתטיקה רפואית רכשו מיומנויות כדי שלא לפגום במראה הטבעי של האישה, תוך תרומה לביטחונה העצמי. אפילו במישוש קשה לברר אם זה אמיתי או אם לאו, ובכך ניתן להגיע לכל תוצאה רצויה.


ביצוע ניתוח באופן בטוח

פניה לקליניקה ידועה לאסתטיקה רפואית שיש בה תחום מפותח של ניתוחים להגדלת חזה היא אחת הקבלות שרצוי להשתמש בהן. אין לעשות את הניתוח בלא המלצתו וברכתו של הרופא, שכן הוא יברר אם המנותחת בכלל מתאימה, כלומר – סיימה את ההתפתחות הגופנית המינית שלה והיא בגיל המתאים. בנוסף, נערכים לעתים גם מבדקים פסיכולוגיים. 


לברר באינטרנט אודות סוג השתלים

יש לברר לגבי איכות השתלים, מאמרים אודות מחקרים אחרונים בתחום, אמינות החומר ממנו עשוי השתל, תחליפים מומלצים אפשריים ובאשר לעוד תכנים חשובים. חשוב לקחת אחריות על ההחלטה הזו, שכן יש בה מימד בריאותי שנכנס לתמונה – על אף שמלכתחילה השיקול היה אסתטי גרידא. 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל