צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לדימוי הגוף ישנו חלק חשוב בהתפתחות של ילד או ילדה עבור המשך החיים. מומים מולדים, צלקות מפצעים ועוד. הפלסטיקה הרפואית מסוגלת להעניק סיכוי להגביר את הדימוי העצמי של ילד ולהקנות לו ביטחון עצמי גבוה יותר בהמשך חייו.

מערכת ביוטיק

|

18/11/2013

|

15:57

seperator

ישנו קשר בין הצלחה ובין הדימוי העצמי של אדם. הדימוי העצמי מתפתח עוד מגיל מוקדם וצעיר, ולפיכך יש להעניק לו את המשקל ואת המקום המגיע לו, ובמידה שמזהים את זה כגורם שעלול להכריע בתחום הדימוי העצמי, ניתן לפעול כדי לשפר אותו כבר בגילאים המוקדמים על פי המלצת הרופא המומחה שינתח. בגילאי 4-5, תשומת ליבו של הילד כלפי גופו ביחס לחברה הולכת ומתעצמת, כל עוד הוא מקבל משוב מן הסביבה של הילדים שלעתים קרובות גם דוחים את הילד משום הפגם החיצוני במראהו.


לרפואה המודרנית ישנו מענה

הרפואה המודרנית מעניקה מענה אחראי בטיפול במראהו של הילד, ובתוך כך לשלמות הפיזית והנפשית שלו. ממים מולדים כמו למשל שפה שסועה, כתמי לידה, מומים באוזניים או בשדיים וגם גניקומסטיה יכולים להיות מנת חלקה של הרפואה באסתטיקה רפואית העכשווית.


מודעות בקרב ההורים

כשישנה מודעות בקרב ההורים, הפניה לרופא מומחה בתחום הפלסטיקה לילדים – ואף לשני מומחים כדי לקבל דעות מצליבות באשר למקרה אחד – ואיך שלדעתם רצוי לטפל בו. המודעות יוצרת מקום ליותר הורים לפנות לתחום זה, ובכך הילד יכול לפתח את בטחונו העצמי ללא הפרעה מן הצד הזה.


תחומים שבהם הפלסטיקה לילדים עוסקת

ישנם אינספור תחומים בהם פלסטיקאי ילדים עוסק. בין היתר, ניתן למצוא ניתוחים לשדיים א סימטריים, ניתוחי מומים מולדים בגפיים, שפה שסועה וחיך, שחזורי אוזניים, תיקון גניקומסטיה, טיפול בצלקות ובכתמי לידה, מומים מולדים באברי המין – היפוספאדיאס, מקרים מיקרוכירורגיים לשחזור ועוד.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל