צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2013

|

14:06

seperator

ישנם מספר איברים שנמצאים בפנים, אשר מכתיבים את אופיו הנראה לעין של אדם. אומרים, כי אזניים בולטות משקפות אדם שמקשיב, אולם פעמים רבות המראה וההרגשה עלולים להיות לרועץ, ובמקרים אלו ניתן לעשות ניתוח פלסטי שיתקן את הרצוי.
האוזניים הן חלק מקו המתאר של הפנים, והן יכולות להיות מוסתרות או בולטות. המראה משפיע על ההרגשה, וישנו מי שמפזר את השיער ומגדל אותו כדי להסתיר את האוזניים – תוך כך שומרים על הדימוי הנמוך. ניתן לשנות את ההרגשה דרך שינוי במראה, תוך נקיטת אחד משתי האפשרויות לניתוח הצמדת אוזניים. הדרך הראשונה מעניקה תוצאה שנראית טבעית למדי – שיטת החיתוך בסחוס, והשניה – שיטת החתכים שמונעת זיהום ונמק.

השיטות הנהוגות להצמדת אוזניים
שיטת הפרדת העור המלאה היא שיטה בה הסחוס נחתך ומתבצעת הפרדת עור מלאה כשהאוזניים מוצמדות באופן מלא לקרקפת. מדובר על שיטה שכרוכים בה סיכוני זיהום ונמק. השיטה השניה היא שיטה להחלשת הסחוס על ידי יצירת מספר חתכים קטנים בו והגמשתו כדי ליצור את הקיפול הרצוי להצמדת האוזן לצד הקרקפת. בשיטה זו הקפל הוא חד, והתוצאה נראית פחות טבעית משום שהאוזן צמודה במיוחד לעור הקרקפת.

שיטת השיוף
ניתן לפתור את החסרונות המצטברים של שתי השיטות תוך נקיטת שיטת שיוף. כך מבצעים שיוף של סחוס האוזן באמצעות מכשור מיוחד שיוצר את הקפל הנדרש באופן ייעודי ומשולב. ניתן למצוא את המכשיר המטפל בכך בקליניקות שונות לאסתטיקה רפואית. לרוב, מדובר על ניתוח שאורכי לא עולה על 45 דקות – יתרון נוסף בו.

גיל הניתוח
ניתן לבצע את הניתוח בכל גיל – גם בגילאים הצעירים, ובכך למנוע בעיית צמיחה של דימוי עצמי נמוך. לכן, בוחנים את תפישת הילד עצמו בנושא הרגשתו עם האוזניים, ומטפלים בכך במידה שהוא מעוניין – כבר מגיל 6 ואילך. זה נחשב לתהליך קצר, בטוח ונטול תופעות לוואי שתוצאתו הסופית נראית טבעית. למעשה, מרבית המנותחים הם בני הגיל הצעיר כשלא נותרת על פניו צלקת שמעידה על הטיפול.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל