צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/09/2013

|

14:07

seperator

מבין הטיפולים הנפוצים ביותר בתחום האסתטיקה ברפואית, ניתן למנות את הצערת הפנים – ניתוחי פנים למתיחת העור, שימוש בהזרקת בוטוקס וחומרי מילוי וגם פרוצדורות אסתטיות אחרות לעיצוב הפנים. גברים ונשים כאחד פועלים כיום במרץ כדי למנוע את השלב הבא של התכווצות עור הפנים. ישנן פעולות התנהגותיות שמסייעות בשמירה על העור, אולם לא ניתן לעכב את התהליכים הטבעיים בגוף ללא נקיטת פעולה פלסטית כל שהיא שתתמקד בשיפור המצב הקיים.

גיל הצערת הפנים ירד
הגיל שבו ניגשים למרפאות האסתטיקה בכדי לטפל בפנים ולהצעיר אותם על ידי טיפולים כירורגיים ופרוצדורות שונות היה לפני שנים גיל הפרישה ועמד פחות או יותר על גיל 65. כיום נשים שמגיעות לגילאי חמישים ואפילו לפני כן פונות למרפאות לאסתטיקה רפואית כדי לעשות את הצעד הדרוש, וגם גברים נמצאים במשוואה זו, אלא שבמספרים נמוכים יותר.

הצערה של הפנים למראה צעיר בגיל מבוגר

הצערה של הפנים למראה צעיר בגיל מבוגר


מדוע הגילאים המטפלים בעור הפנים יורדים?
ישנן סיבות רבות לכך שגיל הטיפול בעור הפנים יורד, בין היתר – משום שהשינוי הוא למעשה שינוי שניתן להכיל מבחינה כלכלית – ישנם מספיק מוסדות לאסתטיקה רפואית שמציעים מחירים תחרותיים. אפשרויות הטיפול גדלו ויצרו מבחר, והפנטזיות הפכו להיות ברות השגה.

הרצון להשאר צעירים לנצח
ישנה כיום אפשרות לממש את הפנטזיה כדי להשאר צעיר לנצח, לייצר מצב שבו אין זכר לקמטים ולקמטוטים על אף שאלו החלו לצמוח. חלק מהפנטזיות הללו ממומשות באמצעות ניתוחי סנטר, הצמדת אוזניים, מתיחות עור של הפנים בשלל שיטות, ניתוחי אף וניתוח להרמת עפעפיים, עיבוי השפתיים או הגדלת נפח הלחיים, טיפול בעיניים שקועות או הקניית פרופורציות אחרות לפנים.

לעשות תיאום ציפיות
חשוב לעשות תיאום ציפיות לפני ניתוח שתוצאותיו עשויות לשנות את רמת הביטחון העצמי והדימוי העצמי. תיאום הציפיות יכלול בין היתר הדגמה תלת מימדית ממוחשבת של התוצאות המצופות, וגם מתי ניתן יהיה ליהנות מן התוצאה כשמדובר בהכנה לקראת מפגש משפחתי חשוב כמו למשל חתונה.
 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל