צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/08/2013

|

11:19

seperator

עם השנים, יכולים להיות שינויים בעור הפנים, כאלו שינויים שלא ניתן למנוע, אלא לדחות, וכשהם מגיעים – ניתן לטפל בהם באופן שוטף כדי לשמור על חזות חלקה וצעירה. מתיחת הפנים אינה מונעת למעשה מקמטים חדשים להופיע לאחר סיום הטיפול, אולם גם בהם – ניתן יהיה לטפל בהמשך. כשעור הפנים מתקמט באופן חלקי ובו כמה אזורים מקומטים, ניתן לטפל בכל אזור בנפרד על ידי מיני מתיחת פנים, כמו למשל בהרמת עפעפיים, הרמת מצח, טיפול בסנטר כפול ובחלק הפנים התחתון ועוד.


משך ההחלמה

משך ההחלמה אורך כשבוע ואין בה כאבים משמעותיים. מסיבה זו, רבים בוחרים מיני מתיחת פנים על פני ניתוח למתיחת פנים. כך ניתן לטפל באופן פלסטי ללא כאב, עם תוצאות מהירות והמראה – טבעי. ככל שנענים לטרנדים המתקדמים של פלסטיקה מתקדמת, כך לרוב משך ההחלמה מתקצר. 

מתיחת פנים תתקן את נזקי הזמן

מתיחת פנים תתקן את נזקי הזמן


טיפול המתיחה

לאחר מבחן מצב הפנים, הרופא המנתח ימליץ על השיטה המועדפת עליו לניתוח, ויסביר גם מדוע. הוא יעניק אפשרויות חליפיות ויסביר מדוע לא בחר בהן, או גם לגבי היתרונות שלהן. מתיחה חלקית בלבד נעשית לרוב באזור הסנטר – החלק התחתון של הפנים. עבור טיפול מקיף יותר, יומלץ לרוב לעשות מתיחת פנים תבניתית. 


הסרת עודפי עור

במהלך הניתוח מסירים עודפי עור ולמעשה מטפלים גם בחלקי העור שנותר – ישנם רופאים שמשתמשים בטכניקות של כיווץ עור הפנים גם באמצעות זרמים חשמליים – הכול לפי היצע הטכנולוגיה המתקדמת. גם התפרים מתמזגים בעור ואינם דורשים על פי רוב הגעה למרפאה לצורך הוצאתם. סימני הניתוח נמצאים מאחורי האוזן, ולפעמים נעשה גם פילינג להשלמת המראה המתוח. 


מנוחה לאחר הניתוח

מספר שעות של התאוששות לאחר הניתוח, המנותחים נשלחים לביתם לאחר ביקורת אצל הרופא המנתח, ביחד עם מרשם לכדורי שיכוך כאבים. זמן החלמה ממוצע הינו כ- 10 ימים, אולם ההחלמה היא מיידית. 

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל