צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/08/2013

|

11:48

seperator

מה שנקרא "קו הביקיני" התחום בין המתניים והמשך הירכיים – או אזור האגן, הוא אזור שבעיקר אצל נשים נחשב לאזור הנוטה להיות "מרופד" בשומן. הסיבה לכך היא אבולוציונית וחשובה גם לשמירה על מרכז הכובד של הגוף וגם לעריכת מצע עבור תינוק בסביבה מוגנת. למרות שבמונחים ארכאיים מלאות זו הייתה מושא לראווה, משל לבריאות ודוגמה לאסתטיקה, הרי שכיום, כל קפל באזור זה נראה מיותר עבור נשים וגברים כאחד ולא משנה מהי הסיבה. אלו אשר מתקשים לייצר מראה רזה יותר, יכולים לפנות לתחום הניתוחים פלסטיים. 


שאיבה קטנה יחסית

המנתחים הפלסטיים בדרך כלל מייעצים לשאוב כמות קטנה של שומן באופן יחסי למדדים שונים בגוף. גם אם ישנו ריכוז רב של שומן באזור זה, אין להגיע למצב שבו הגוף יוצא מאיזון ולא יכול להתמודד עם החוסר באופן טבעי. הכמות המדוברת עומדת על בין 500 מיליליטר ל- 1,000 מיליליטר. 


איך מתבצע התהליך?

ניתן לערוך את התהליך באמצעות הרדמה מקומית או כללית – כפי שיבחר הפציינט או בהתאם לנתונים. משך התהליך הוא בין 3-40 דקות, כשרצוי לנוח לאורך אותו היום לאחר הטיפול ולהניח לגוף להשתקם ולקבל את המצב הקיים ברוגע. 


האם ישנן תופעות לוואי לתהליך?

המטופל עלול לחוש כאבים קלים לאחר התהליך אצל המטופל, אולם אלו כאבים נוחים להתמודדות ביחד עם משככים שאישר הרופא. כשהשאיבה קטנה יחסית גם כמות הסיכון שנלקח הוא קטן, וכך גם כמות תופעות הלוואי שתבואנה לאחריו. רצוי להתייעץ לפחות עם שני מומחים לנושא שאיבות שומן, ולהגיע ביחד למסקנה המתאימה ביותר – כשכל מקרה נבחן לגופו, תרתי משמע.

תהליך שאיבת שומן מהיר ויעיל

תהליך שאיבת שומן מהיר ויעיל


על מה חשוב להקפיד?

שאיבת שומן הינה הליך חד פעמי אולם תוצאותיו הן "רגעיות". הטיפול עוזר להגיע לתוצאה רצויה במהירות יחסית, אולם יש לשמור עליה כי לא תישנה והגוף יחזור להרגליו הישנים. לפיכך רצוי לכרוך את הטיפול בהליך של שינוי תזונתי ופעילות גופנית הולמת.

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל