צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/08/2013

|

10:47

seperator

עודפי עור הם תופעה מוכרת לכל מי שסיים דיאטה מפרכת והוריד את כל המשקל הלא רצוי, והם הורסים לנו את המראה החדש שכה עמלנו עליו. אז מה עושים?

לדיאטה יתרונות רבים, ראשית אנו מצליחים להיפטר מכל השומן הלא רצוי ואנו בריאים יותר, אך אחת מתופעות הלוואי הנלוות לירידה משמעותית במשקל היא עודפי העור שנשארים איתנו. התוצאה היא מראה לא אסתטי שפוגע בביטחון העצמי אך יתרה מכך, עודפי העור עלולים להוביל לסיבוכים רפואיים.  אז כיצד מונעים עודפי עור? ריכזנו עבורכם את הסיבות להיווצרות עודפי העור וכמה שיטות למניעתם.  


דיאטה ותזונה נכונה

דרך מימוש הדיאטה יכולה להוות גורם להיווצרות עודפי העור, כך למשל דיאטה אגרסיבית מדי של הרזייה מאוד מהירה ידועה כגורם להיווצרות עודפי עור שכן הגוף לא מספיק להסתגל. גם דיאטות חוזרות ונשנות, כלומר השמנה והרזייה וחוזר חלילה יוצרת עודפי עור. ולבסוף ככל שמתחילים את הדיאטה בגיל מבוגר יותר כך עולה הסבירות להיווצרות עודפי עור. לפיכך גם בעת הדיאטה עצמה וגם לאחריה מומלץ לשמור על תזונה נכונה. בדומה לשאר אברי הגוף, גם עורנו מגיב לטובה או לרעה לסוגי מאכלים שונים. כך מאכלים מלאי שומן מזיקים לגוף ויוצרים עודפי עור בעוד ירקות ופירות מזינים את העור כראוי ומסייעים בשיקומו בצורה נכונה.    

להסיר את עודפי העור לקבלת מראה מושלם

להסיר את עודפי העור לקבלת מראה מושלם


תפקיד השרירים

עודפי העור נוצרים בניגוד גמור לפעילות השרירים, כלומר במקום בו מסת השריר חזקה סביר כי לא יהיו עודפי עור, ולהיפך. לכן במקביל לדיאטה וכאורח חיים ככלל מומלץ להקפיד על כושר גופני תקין ולעסוק בפעילות ספורטיבית כלשהיא. אנשים הנוטים להפסיק את הפעילות הגופנית עם הגעתם למשקל הנכסף ימצאו עצמם די מהר עולים במשקל חזרה ולהם ישנה נטייה גדולה יותר לסבול מעודפי עור שכן מסת השריר שחזקו עד עכשיו תיחלש.


התערבות כירורגית 

במקביל לכל השיטות שהצענו ושחשוב להתמיד בהם בכל מצב, ישנם מצבים בהם מצב עודפי העור בגוף אינו פתיר באמצעות כל אלו בלבד. עבור מקרים אלו הומצא הפיתרון הרפואי לעודפי עור. כיום טיפול להסרת עודפי עור, כאשר מדובר בטיפול כירורגי יעיל מאוד בו מסירים את עודפי העור שאינם רצויים באופן ישיר. מדובר בטיפול פשוט למדי שלא כולל כאבים ותופעות לוואי בדרך כלל ובסופו מוענק למטופל המראה המבוקש. חשוב לציין כי לאחר ההתאוששות וההחלמה מהניתוח עדיין חשוב לשמור על אורח חיים מאוזן המכיל תזונה נכונה ופעילות גופנית בכדי לשמר את התוצאות.

 

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל