צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שמירה על תזונה ופעילות גופנית חשובים לבריאות, אבל לא תמיד מספיקים כדי לעצב את הגוף. אצל נשים רבות האזור "הבעייתי" לעיצוב הוא הישבן – אספנו עבורכם 4 טיפולים יעילים.

מערכת ביוטיק

|

12/06/2013

|

15:50

seperator

עולם הטיפולים האסתטיים מציע מספר טיפולים יעילים להסרת שומנים ועיצוב הישבן. הטיפול אינו מיועד בהכרח לנשים עם עודף משקל, אך לעיתים לאחר גיל מסוים העור מאבד מאלסטיות והמוצקות ופעילות גופנית לבד לא מהווה פתרון מלא. בנוסף, נשים רבות סובלות מצלוליט, הצטברות שומן, עור מקומט ועוד. כיום עולם הטיפולים והניתוחים הפלסטיים מציע מספר אופציות מרכזיות לעיצוב וחיטוב הישבן ובמאמר זה נציג כל טיפול תוך התייחסות לחסרונות מול היתרונות.

חומרי מילוי מעבים את רקמות העור ומשפרים את מראה העור תוך דקות ספורות.

חומרי מילוי מעבים את רקמות העור ומשפרים את מראה העור תוך דקות ספורות.


שימוש בחומרי מילוי
הזרקת חומר הנקרא ביו אלקמיד, מעבה את רקמות העור וממלאת רקמות עור רכות. החומר מורכב ברובו ממים ו-4% מחומר פולימרי. ההזרקה יוצרת אפקט דומה לשתל, ותוך עשר דקות ניתן לראות תוצאות. היתרון הבולט לחומר הוא שאין מדובר בטיפול קבוע ובמידת הצורך ניתן להסיר את החומר מהעור. החסרון הוא שלמרות שהחומר משווק בארץ, הוא לא קיבל עדיין את האישור של משרד הבריאות האמריקאי FDA.

השתלת סיליקון
הליך ניתוחי שאורך כשלוש שעות שבמהלכן מנתח יוצר חלל שמשמש פתח להשתלת הסיליקון. תופעות לוואי: ההחלמה אינה קלה ודורשת מנוחה של שבוע עד שבועיים ולעיתים יש צורך בשימוש במשככי כאבים. תוצאות רואים לאחר שלושה חודשים ובין הסיכונים האפשריים: זיהומים, סיבוכים בהשתלה שגורמים לחולשה או הופעת חום ומקרים קיצוניים שינוי צורה של השתל או של מיקומו.
לאחר טיפול השתלת סילקון חשוב לעשות מעקב אחרי תופעות לוואי כדי למנוע סיבוכים.

לאחר טיפול השתלת סילקון חשוב לעשות מעקב אחרי תופעות לוואי כדי למנוע סיבוכים.


הזרקת שומן עצמי
הליך של שאיבת שומן עצמי מאזור אחד בגוף והשתלתו באזור אחר, יעיל במיוחד אם יש צורך להסיר שומן מאזור אחר בגוף. תופעות לוואי: בימים הראשונים לעיתים העור אדמדם, אך מדובר במצב זמני. רואים תוצאות רואים כשלושה חודשים לאחר סיום הטיפול.

שאיבת שומן
הליך ניתוחי ותיק להסרת שומנים מהגוף, אשר מתבצע על ידי חיתוך אזור בגוף והחדרת צינור לשאיבת שומן. שיטה זאת מתאימה כשיש עודף שומן רב וקיימים סוגים שונים של שיטות שאיבה. לאחר הניתוח ייתכן תופעות לוואי של נפיחות וכאבים ולפני שימוש במשככי כאבים חשוב לקבל אישור של רופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי אגן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל