צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

22:17

seperator

כולנו אוהבים מראה יפה, אסתטי, עור חלק וזוהר, גוף מחוטב, שפתיים מלאות אך לא לכולם המראה האסתטי בא כדרך הטבע. כאן נכנסים לתמונה טיפולים אסתטיים אשר הפכו למבוקשים יותר ויותר בשנים האחרונות עם ההתפתחות בתחום הטכנולוגיה הרפואית. הקידמה מאפשרת לנו להגיע למראה מושלם מבלי לעבור סדרת ניתוחים פלסטיים מכאיבים ואף לעצב את הגוף ללא מאמץ ולכן אין זה פלא שיותר ויותר אנשים פונים למכונים לרפואה אסתטית.

 

מהם הטיפולים האסתטטים?

טיפולים אסתטיים הם כל מכלול הטיפולים שנועדו לשפר את המראה ולהעלים פגמים. בין מגוון הטיפולים קיימים הזרקות בוטוקס, העלמת ורידים ונימים, הסרת נקודות חן, מילוי קמטים, הצרת היקפים, מיזותרפיה, פילינג, איפור קבוע וכל הניתוחים השייכים לתחום הניתוחים הפלסטיים כגון הגדלת חזה או שאיבת שומן.

 

איפה לעשות טיפולים אסתטטים?

טיפולים אסתטיים עושים רק במכונים המתמתחים בתחום זה והמחזיקים בשירותם רופאים דרמוטולוגים וכירורגים. לכל טיפול יש השפעות ותופעות לוואי ולכן יש לבחור בקפידה את המקום בו תבצעו את הטיפול ולבדוק האם הטיפול נעשה על ידי רופא מומחה בתחום האסתטיקה ולא מטפל מוסמך או רופא כללי. אצלנו תקבלו את הטיפול הטוב ביותר על ידי רופאים מומחים בתחומם, רק אצלנו תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומנוסות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל